Η «ανάσταση» του An-124 Condor;
Σύμφωνα με μια μελέτη επιτευξιμότητας, η επανεκκίνηση της μαζικής παραγωγής του στρατηγικού μεταφορικού...
Σύμφωνα με μια μελέτη επιτευξιμότητας, η επανεκκίνηση της μαζικής παραγωγής του στρατηγικού μεταφορικού…
Σύμφωνα με μια μελέτη επιτευξιμότητας, η επανεκκίνηση της μαζικής παραγωγής του στρατηγικού μεταφορικού αεροσκάφους An-124 Condor θα απαιτούσε χρηματοδότηση 165 εκατομμυρίων δολαρίων καθώς και εξασφαλισμένες παραγγελίες 40 αεροσκαφών.
Σύμφωνα με την ρωσική οικονομική εφημερίδα RBK που δημοσίευσε την μελέτη, η ζήτηση για τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου αεροσκάφους είναι ιδιαίτερα υψηλή και εκτιμά ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν έως 70 παραγγελίες μέχρι το 2030 έναντι 150-160 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε αεροσκάφος (σημερινή τιμή).
Η συγκεκριμένη μελέτη διεξήχθη από την ρωσική κρατική εταιρεία United Aircraft Corporation και την αμερικανική Ernst & Young και μεταξύ άλλων απεφάνθη ότι η παραγωγή του An-124 θα μπορούσε να ξεκινήσει στο εργοστάσιο Aviastar στο Ουλίανοφσκ από το 2012 με ρυθμό ένα με δυο αεροσκάφη το χρόνο.
Αν εξασφαλίζονταν 40 τουλάχιστον παραγγελίες, θα μπορούσε να καταρτιστεί ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλάνο και να ζητηθεί δάνειο από κάποια τράπεζα για την έναρξη της παραγωγής, πιθανότατα από την VTB, την δεύτερη μεγαλύτερη ρωσική τράπεζα.
Τον Απρίλιο, Ρωσία και Ουκρανία είχαν καταρχήν συμφωνήσει για την επανεκκίνηση της παραγωγής του An-124.