Και άλλες καθυστερήσεις στο Α400Μ, η SAFRAN αποποιείται των ευθυνών
Μια ακόμα σημαντική καθυστέρηση σημειώθηκε στο χρονοδιάγραμμα παραδόσεων του νέου πολυεθνικού μέσου μεταφορικού...
Μια ακόμα σημαντική καθυστέρηση σημειώθηκε στο χρονοδιάγραμμα παραδόσεων του νέου πολυεθνικού μέσου μεταφορικού…
Μια ακόμα σημαντική καθυστέρηση σημειώθηκε στο χρονοδιάγραμμα παραδόσεων του νέου πολυεθνικού μέσου μεταφορικού αεροσκάφους Α400Μ καθώς η πρώτη πτήση του πρωτότυπου τοποθετείται πλέον αρκετούς μήνες πίσω.
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι ο πρόεδρος της EADS Λουή Γκαλουά είχε ήδη στείλει προσωπικές επιστολές στις κυβερνήσεις των χωρών-πελατών του νέου αεροσκάφους όπου ζητούσε να μην επιβληθούν ποινικές ρήτρες στην εταιρεία διότι το αποτέλεσμα θα ήταν αντιστρόφως ανάλογο στα αποτελέσματα των χρονοδιαγραμμάτων.
Η EDAS επέρριψε την ευθύνη για τις καθυστερήσεις στο κινητήρα του αεροσκάφους, ο οποίος δεν είναι ακόμα έτοιμος να αποδώσει αρκετή ισχύ για την πρώτη πτήση του. Από την πλευρά της όμως, η γαλλική SAFRAN, αρνείται κάθε ευθύνη σχετικά.
Σε ανακοίνωσή της τόνιστε τα εξής δυο σημεία:
1) Οι οκτώ πρώτοι κινητήρες turboprop TP400 των δυο πρώτων πρωτότυπων Α400Μ πτητικών δοκιμών έχουν ήδη παραδοθεί στην Airbus Military, που είναι και ο κύριος ανάδοχος του προγράμματος.
2) Το λογισμικό ελέγχου για αυτούς τους κινητήρες, το οποίο καλύπτει και τον έλεγχο των προπέλων που είναι ευθύνη της Airbus Military, βρίσκεται στην τελευταία φάση πιστοποίησης εναρμόνισης με τις προδιαγραφές της πολιτικής αεροπλοΐας.
Μάλιστα, η SAFRAN ρίχνει το μπαλάκι στην Airbus Military καθώς όπως υποστηρίζει, με δικιά της ευθύνη δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει οι δοκιμές των νέων κινητήρων σε αεροσκάφος δοκιμών C-130 Hercules.
Οι επαναλαμβανόμενες αυτές καθυστερήσεις πάντως, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην δημόσια εικόνα της EADS.
Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr