Η αμερικανική Pratt & Whitney, σε συνεργασία με την Northrop Grumman, παρουσίασε επίσημα στο κοινό το πρόγραμμα επίδειξης του μη επανδρωμένου αεροπορικού συστήματος μάχης του αμερικανικού Ναυτικού ((UCAS-D). Το συγκεκριμένο μη επανδρωμένο αερόχημα μάχης θα διαθέτει έναν κινητήρα F100-PW-220U της Pratt & Whitney.

Η αμερικανική Pratt & Whitney, σε συνεργασία με την Northrop Grumman, παρουσίασε επίσημα στο κοινό το πρόγραμμα επίδειξης του μη επανδρωμένου αεροπορικού συστήματος μάχης του αμερικανικού Ναυτικού ((UCAS-D). Το συγκεκριμένο μη επανδρωμένο αερόχημα μάχης θα διαθέτει έναν κινητήρα F100-PW-220U της Pratt & Whitney.

Η τελετή της παρουσίασης του συστήματος πρόσφερε βέβαια μια πρώτης τάξης ευκαιρία για την αξιολόγηση της εξέλιξης του προγράμματος, καθώς πρόκειται για ένα από τα πλέον προηγμένα προγράμματα ανάπτυξης μη επανδρωμένου αεροχήματος παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι η Pratt & Whitney είχε υπογράψει συμβόλαιο αξίας 54 εκατομμυρίων δολαρίων στις αρχές του έτους με το αμερικανικό Ναυτικό, για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση του κινητήρα και του συστήματος ακροφυσίου στο X-47B.

Ο κινητήρας F100-PW-220U της Pratt & Whitney αποτελεί παράγωγο του γνωστού F-100-PW-220E που χρησιμοποιείται σε μαχητικά αεροσκάφη, είναι ικανός δε να αποδώσει μέχρι 16,000 λίβρες ξηρής ώσης σε λειτουργία σε θαλάσσιο περιβάλλον, δηλαδή σε επιχειρήσεις από κατάστρωμα αεροπλανοφόρου. Η πρώτη πτήση του Χ-45Β αναμένεται για το τρέχον έτος, οι δε δοκιμές επί αεροπλανοφόρου αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2011.

Η ένταξη σε υπηρεσία του συγκεκριμένου συστήματος αναμένεται να αλλάξει εκ βάθρων την φιλοσοφία διεξαγωγής επιχειρήσεων του αμερικανικού Ναυτικού όσον αφορά τις αποστολές κρούσης και εγγύς υποστήριξης.

Υπενθυμίζεται πως το defencenet έχει ήδη παρουσιάσει το συγκεκριμένο αεροσκάφος κατά την επίσημη παρουσίαση του από την κατασκευάστρεια εταιρεία.

Τμήμα ειδήσεων www.defencent.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ