Η καθυστέρηση που παρατηρείται στις εργασίες μετατροπής κάποιων συστημάτων ασφαλείας των Nimrod MR2 και R1 μεταθέτει την επιχειρησιακή τους χρησιμοποίηση στο μέλλον.

Η καθυστέρηση που παρατηρείται στις εργασίες μετατροπής κάποιων συστημάτων ασφαλείας των Nimrod MR2 και R1 μεταθέτει την επιχειρησιακή τους χρησιμοποίηση στο μέλλον.

Πιο συγκεκριμένα η είσοδος σε υπηρεσία των συγκεκριμένων αεροσκαφών αναμένεται να γίνει με καθυστέρηση «αρκετών» (several) μηνών.

Υπενθυμίζεται πως η όλη διαδικασία μετατροπών ξεκίνησε μετά την απώλεια ενός αεροσκάφους, τύπου MR2, μαζί με όλο του το πλήρωμα, κατά την διάρκεια επιχειρήσεων στο Αφγανιστάν το 2006.

Μέχρι στιγμής έχουν γίνει μετατροπές στο ένα τρίτο του στόλου των MR2 και των R1. H Βασιλική Αεροπορία διαθέτει συνολικά 15 Nimrod MR2 (ναυτικής συνεργασίας) καθώς και 3 Nimrod R1 (συλλογής πληροφοριών, Elint – Electronic Intelligence).

Το Ηνωμένο Βασίλειο κανονικά αποσπά τουλάχιστον 2 αεροσκάφη της έκδοσης ναυτικής συνεργασίας στην περιοχή του Περσικού Κόλπου και στο Αφγανιστάν, καθώς και κάποιο από τα R1. H βάση των συγκεκριμένων αεροσκαφών στην περιοχή βρίσκεται στο Ομάν, στο Seeb.

H επανένταξη των αεροσκαφών αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι ενώ η έκδοση MR2 σχεδιάζεται να αντικατασταθεί το 2011 από το Nimrod MR4. Όσον αφορά τα R1 υπάρχει και για αυτά η πρόβλεψη αντικατάστασής τους στο άμεσο μέλλον.

Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ