Μελέτη του πενταγώνου προκρίνει τον τερματισμό παραγωγής των C-17
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από την μελέτη του αμερικανικού πενταγώνου για τις απαιτήσεις ικανότητας κινητικότητας (Mobility Capabilities Requirements) των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, υπογραμμίζεται η μη ύπαρξη ανάγκης για την απόκτηση επιπλέον αεροσκαφών στρατηγικών μεταφορών πέραν των 205 C-17 και των C-5 στα οποία αντικαθίστανται οι κινητήρες.
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από την μελέτη του αμερικανικού πενταγώνου για τις απαιτήσεις ικανότητας κινητικότητας (Mobility Capabilities Requirements) των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, υπογραμμίζεται η μη ύπαρξη ανάγκης για την απόκτηση επιπλέον αεροσκαφών στρατηγικών μεταφορών πέραν των 205 C-17 και των C-5 στα οποία αντικαθίστανται οι κινητήρες.
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από την μελέτη του αμερικανικού πενταγώνου για τις απαιτήσεις ικανότητας κινητικότητας (Mobility Capabilities Requirements) των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, υπογραμμίζεται η μη ύπαρξη ανάγκης για την απόκτηση επιπλέον αεροσκαφών στρατηγικών μεταφορών πέραν των 205 C-17 και των C-5 στα οποία αντικαθίστανται οι κινητήρες.
Η αντίστοιχη αναφορά του 2005 πρότεινε την οροφή 300 περίπου αεροσκαφών στρατηγικών μεταφορών και σύμφωνα με την ηγεσία της Αεροπορίας των ΗΠΑ δεν υπάρχουν ενδείξεις για αλλαγή στην συγκεκριμένη απαίτηση. Επειδή η αναφορά του 2005 θεωρήθηκε πως ικανοποιούσε οικονομικής φύσης κίνητρα, περί περικοπών, μία δεύτερη έρευνα απαιτήθηκε να λάβει χώρα. Έτσι η νέα αναφορά λαμβάνει υπόψη της την αύξηση της οροφής των δυνάμεων του Στρατού και των Πεζοναυτών καθώς και την δημιουργία της διοίκησης Αφρικής.
Και σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η αναφορά επεξεργάζεται άλλες λύσεις πριν φτάσει στο σημείο να προτείνει την απόκτηση επιπλέον αεροσκαφών. Έτσι προτείνεται η ενοικίαση πολιτικών αεροσκαφών ή η αναβάθμιση και των 111 C-5, πέραν από τα 51 τα οποία προβλέπεται.
Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr