Σύμφωνα με πληροφορίες από το Νέο Δελχί η Ινδία αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται με το Ισραήλ την προμήθεια τριών ακόμα αερομεταφερόμενων συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου (Airborn Early Warning and Control Systems – AWACS).

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Νέο Δελχί η Ινδία αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται με το Ισραήλ την προμήθεια τριών ακόμα αερομεταφερόμενων συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου (Airborn Early Warning and Control Systems – AWACS).

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Άμυνας της Ινδίας, οι διαπραγματεύσεις γίνονται με την ισραηλινή ΙΜΙ (Israel Aerospace Industries). Η συγκεκριμένη εξέλιξη δημοσιοποιείται μόλις λίγες ημέρες πριν την αναμενόμενη άφιξη στην Ινδία του πρώτου από τα τρία AWACS τα οποία και είχε παραγγείλει το 2004 με μία σύμβαση ύψους 1,1 δις. δολαρίων.

Υπενθυμίζεται πως τα AWACS που παραλαμβάνει η Αεροπορία της Ινδίας είναι ένα πολυεθνικό σχέδιο αφού εμπλέκεται άμεσα και η Ρωσία. Έτσι, το ισραηλινής σχεδίασης και κατασκευής ηλεκτρονικό σύστημα Falcon της εταιρείας Elta, θυγατρικής τη ΙΜΙ είναι εγκατεστημένο σε ένα ρωσικής κατασκευής αεροσκάφος Ιλιούσιν Ιl-76.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του υπουργείου Άμυνας η Ινδά πράγματι αυτή΄τη στιγμή συζητάει με το Τελ-Αβίβ για μία επέκταση της παραγγελίας αλλά για την ώρα φαίνεται πως δεν είναι τίποτα σίγουρο αφού οι ισραηλινοί φαίνεται να ζητάνε 30% αύξηση στο ποσό που είχαν λάβει για τα τρία πρώτα συστήματα. Από την πλευρά τους κύκλοι της ΙΑΙ αρνήθηκαν να σχολιάσουν την συγκεκριμένη δήλωση.

  Αναφορικά με τα παραλαμβανόμενα συστήματα, η Αεροπορία θα συλλέγει τα στοιχεία από τους αισθητήρες του αεροσκάφους και ύστερα μέσω ενός δορυφορικού συστήματος θα τα προωθεί στην νεοϊδρυόμενη διοίκηση αεροδιαστήματος. Σύμφωνα με την Αεροπορία το Phalcon έχει την δυνατότητα να εντοπίζει ταυτόχρονα 60 στόχους σε απόσταση 350 χιλιομέτρων. Το αεροσκάφος μπορεί να μεταφέρει συνολικά 9.831 κιλά, το βάρος του συστήματος είναι 46.606 κιλά ενώ το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 77.564 κιλά. Η ταχύτητα πλεύσης είναι 853 χιλιόμετρα την ώρα, η ακτίνα δράσης αγγίζει τα 7.000 χιλιόμετρα και το μέγιστο ύψος πτήσης τα 41.000 πόδια.

Για την ώρα, και εν αναμονή των νέων της αποκτημάτων η Αεροπορία της Ινδίας χρησιμοποιεί μη επανδρωμένα αεροχήματα συμπεριλαμβανομένου του Searcher-I, του Searcher-II και του Heron.

Tμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ