Μετά το ρεκόρ μεταφοράς 10.000 οχημάτων MRAP στο Αφγανιστάν,
η αμερικανική Αεροπορία ξεκίνησε την προσπάθεια να πετύχει ένα ένα
ακόμα σημαντικό ορόσημο με την επιτυχή μεταφορά 300 τεθωρακισμένων
τροχοφόρων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού Stryker στην ίδια χώρα.

Μετά το ρεκόρ μεταφοράς 10.000 οχημάτων MRAP στο Αφγανιστάν, η αμερικανική Αεροπορία ξεκίνησε την προσπάθεια να πετύχει ένα ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο με την επιτυχή μεταφορά 300 τεθωρακισμένων τροχοφόρων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού Stryker στην ίδια χώρα.

Η μεταφορά πάντως δεν θα είναι εξολοκλήρου δια αέρος, καθώς ορισμένα οχήματα θα μεταφερθούν δια θαλάσσης, αν και είχαν εκφραστεί σοβαρές ανησυχίες για το κατά πόσο τα οχήματα θα έφταναν με ασφάλεια στην συνέχεια οδικώς!

Τα συγκεκριμένα οχήματα Stryker, υπάγονται οργανικά στην 5η Ταξιαρχία Ομάδας Μάχης Stryker με έδρα το Φορτ Λιούις της Ουάσινγκτον. Το μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων και του εξοπλισμού υποστήριξής τους θα μεταφερθεί διά θαλάσσης και στην συνέχεια η Αεροπορία θα αναλάβει την αερομεταφορά τους στα ενδότερα της περίκλειστης χώρας του Αφγανιστάν.

H Διοίκηση Αεροπορικών Μεταφορών (Air Mobility Command-AMC) σχεδιάζει να μεταφέρει τα οχήματα αυτά, καθώς και συνοδευτικό εξοπλισμό συνολικού βάρους πλέον των 9.500 τόνων στο Αφγανιστάν μέσα σε διάστημα δυο μηνών με την χρήση στρατηγικών μεταφορικών αεροσκαφών C-17 Globemaster III της αμερικανικής Αεροπορίας αλλά και ρωσικής προέλευσης An-124, που θα επιχειρούν με πολιτικά πληρώματα υπό συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών.

Πρόκειται για μια κολοσσιαία επιχείρηση που στην ουσία, θα δικαιολογήσει τον λόγο ύπαρξης της Διοίκησης, αλλά και των αεροσκαφών C-17, η μη ύπαρξη ικανού αριθμού των οποίων δημιουργεί την ανάγκη μίσθωσης και ρωσικών ή ουκρανικών αεροσκαφών.

Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ