Η
εταιρεία Irkut εξετάζει διάφορα δυτικά συστήματα όπως κινητήρες και
διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα αεροσκαφών, για χρήση από το μελλοντικό
αεροσκάφος της που υπολογίζει να έχει τελειώσει τον σχεδιασμό μέχρι το
τέλος του έτους.

Η εταιρεία Irkut εξετάζει διάφορα δυτικά συστήματα όπως κινητήρες και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα αεροσκαφών, για χρήση από το μελλοντικό αεροσκάφος της που υπολογίζει να έχει τελειώσει τον σχεδιασμό μέχρι το τέλος του έτους.

Πρόκειται για μια νέα σειρά αεροσκαφών στενής ατράκτου, με κωδικό MC-21, που προβλέπει να αρχίσει τις παραδόσεις από το 2016, σε διαμορφώσεις 150, 180 και 210 επιβατών.

Το MC-21 σχεδιάζεται να είναι ο συνεχιστής του γηρασμένου πλέον Tupolev Tu-154,

και με πιθανούς αγοραστές την Ρωσία, την Ινδία, την Ασία και την Λ. Αμερική.

Τόσο η Airbus όσο και η Boeing διστάζουν να σχεδιάσουν δικά τους αεροσκάφη τέτοιου τύπου, αλλά ο πρόεδρος της Irkut αρνείται οτι απλώς εκμεταλλεύεται το πιθανό κενό, υποστηρίζοντας οτι δεν σχεδιάζει να αντιμετωπίσει αυτές τις εταιρείες, αλλά απλά πιστεύει οτι υπάρχει ζήτηση στην αγορά για τέτοια αεροσκάφη.

Μετά από την πολύ καλή συνεργασία που υπήρξε στο πρόγραμμα της  Sukhoi, το Superjet 100, στρώθηκε ο δρόμος για συνεργασία με μεγάλες δυτικές εταιρείες.

Η εταιρεία υποστηρίζει οτι το νέο αεροσκάφος θα προσφέρει 25% μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα απ’ ότι τα σημερινά, μειώνοντας το βάρος του κατά 10-15%.

Το εργοστάσιο της Σιβηρίας, ήδη συνεργάζεται με την Airbus, φτιάχνοντας μεγάλα τμήματα της δομής του Α320, ενώ συμμετέχει και στην κατασκευή των Sukhoi Su-30MKI που θα παραδοθούν στην Ινδία. Επίσης, μόλις τελειώσουν οι δοκιμές αποδοχής του από τις Αεροπορίες Ρωσίας και Αλγερίας, θα αναλάβει και το Yakovlev Yak-130, με το οποίο και θα εγκαινιάσει την πρώτη πλήρη ψηφιακή γραμμή παραγωγής του. Τέλος σκοπεύει να επιταχύνει τις διαδικασίες πιστοποίησης του Beriev Be- 200 στην Δύση.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ