C-27A για το Αφγανιστάν
Η Αφγανική Αεροπορία μόλις έχει αρχίσει να στέκεται στα πόδια της, με μόλις 6 AN-32, ικανά ακόμα να πετούν, ένα ζεύγος AN-26, περίπου 38 Mi-17 και Mi-35 και ένα μικρό αριθμό L-39. Πολλοί από τους πιλότους είναι μεγάλοι στην ηλικία, ενώ η Αεροπορία δεν έχει ούτε έναν νέο πιλότο από το 1992.
Η Αφγανική
Αεροπορία μόλις έχει αρχίσει να στέκεται στα πόδια της, με μόλις 6
AN-32, ικανά ακόμα να πετούν, ένα ζεύγος AN-26, περίπου 38 Mi-17 και
Mi-35 και ένα μικρό αριθμό L-39. Πολλοί από τους πιλότους είναι μεγάλοι
στην ηλικία, ενώ η Αεροπορία δεν έχει ούτε έναν νέο πιλότο από το 1992.
Η Αφγανική Αεροπορία μόλις έχει αρχίσει να στέκεται στα πόδια της, με μόλις 6 AN-32, ικανά ακόμα να πετούν, ένα ζεύγος AN-26, περίπου 38 Mi-17 και Mi-35 και ένα μικρό αριθμό L-39. Πολλοί από τους πιλότους είναι μεγάλοι στην ηλικία, ενώ η Αεροπορία δεν έχει ούτε έναν νέο πιλότο από το 1992.
Έτσι ξεκίνησε ένα 8-ετές σχέδιο εκπαίδευσης νέων πιλότων και διεύρυνσης του στόλου των αεροσκαφών, με στόχο μία δύναμη που να μπορεί να υποστηρίξει τον Αφγανικό Στρατό στις επιχειρήσεις του εναντίον της Αλ-Κάϊντα και των Ταλιμπάν.
Η Αεροπορία είναι σημαντική για μια χώρα που έχει τόσα βουνά, αλλά καθόλου υποδομές.
Η Αμερικανική Αεροπορία προσπαθεί να υποστηρίξει τα ήδη υπάρχοντα σκάφη, που είναι γνωστά στα πληρώματα, ενώ παράλληλα έγινε μια πρώτη συμφωνία για την παραλαβή κάποιου αριθμού μεταχειρισμένων C-27A, από την Alenia, που, αφού περάσουν από πλήρη τεχνικό έλεγχο στο παράρτημα της εταιρείας στην Αμερική, θα παραδοθούν τελικά στην Αφγανική Αεροπορία.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr