To Τ-50 PAK FA έτοιμο για απογείωση!
Τον ερχόμενο Νοέμβριο και οπωσδήποτε πριν από το τέλος του χρόνου φαίνεται ότι το νέο ρωσικό υπερμαχητικό το T-50 PAK FA, το αντίστοιχο του αμερικανικού F-22 θα έχει πετάξει σύμφωνα με στελέχη της Sukhoi στην Μόσχα. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το αεροσκάφος θα έκανε την παρθενική του εμφάνιση στην MAKS-2009 και πιθανόν να ακολουθούσε μια πτήση μικρής διαρκείας, κάτι όμως που τελικά δεν έγινε και παρέμεινε φυλαγμένο σε ένα από τα υπόστεγα του αεροδρομίου, μακριά από τα "αδιάκριτα βλέμματα".
Τον ερχόμενο Νοέμβριο και οπωσδήποτε πριν από το τέλος του χρόνου φαίνεται ότι το νέο ρωσικό υπερμαχητικό το T-50 PAK FA, το αντίστοιχο του αμερικανικού F-22 θα έχει πετάξει σύμφωνα με στελέχη της Sukhoi στην Μόσχα. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το αεροσκάφος θα έκανε την παρθενική του εμφάνιση στην MAKS-2009 και πιθανόν να ακολουθούσε μια πτήση μικρής διαρκείας, κάτι όμως που τελικά δεν έγινε και παρέμεινε φυλαγμένο σε ένα από τα υπόστεγα του αεροδρομίου, μακριά από τα “αδιάκριτα βλέμματα”.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης όμως συνέβησαν δυο περιστατικά που “πρόδωσαν” την παρουσία του πρωτοτύπου ή των προτοτύπων στο αεροδρόμιο Zhukovsky.
Το πρώτο είναι η παρουσία του MiG-1.44 έξω από το υπόστεγο (βλ.φωτο), σε κοινή θέα αν και σε μακρινή κάπως απόσταση. Το πρωτότυπο MiG βγήκε από το υπόστεγο όπου φυλασσόταν μέχρι δύο ημέρες πριν την έναρξη της έκθεσης. Αυτό θεωρήθηκε ως ένδειξη ότι “Κάτι άλλο πήρε την θέση του μέσα στο υπόστεγο, αφού το MiG έμεινε εκεί μέχρι να τελειώσει η έκθεση” Πολλά πρωτότυπα έχουν συναρμολογηθεί σ’ αυτό το υπόστεγο και είχαν σαν βάση δοκιμών το ανωτέρω αεροδρόμιο.
Το δεύτερο περιστατικό αφορούσε μια κονκάρδα-διάσημο που έκανε την εμφάνιση της στην έκθεση και την φορούσαν κάποιοι test-pilots. Πάνω στην κονκάρδα υπήρχε η ονομασία του γραφείου Sukhoi, της εταιρείας που σχεδιάζει το αεροσκάφος, μαζί με την επίσημη ονομασία του όλου σχεδίου Τ-50 και μια όψη ενός σκάφους, που δεν μοιάζει με κανένα γνωστό ρωσικό αεροσκάφος. Οι φωτό της κονκάρδας μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησαν σε δύο ρωσικά αμυντικά sites, ελεγχόμενα από το ρωσικό υπουργείο Άμυνας
Πάντως η τελευταία επίσημη ανακοίνωση έγινε από τον αρχηγό της Αεροπορίας, Α. Zelinin, που δήλωσε ότι ένα δεύτερο πρωτότυπο ήδη περνά στατικές δοκιμές στη Μόσχα, ενώ το Νοέμβριο του 2009 σχεδιάζεται να αρχίσουν και οι πτητικές. Η κατασκευή τους εν τω μεταξύ, συνεχίζεται στο εργοστάσιο KnAAPO.
Το αεροσκάφος που απεικονίζεται στην γραφική σύνθεση, θεωρείται ότι βρίσκεται πιό κοντά απ’όλα τα σχέδια που έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς.
Το αεροσκάφος θα έχει ραντάρ που θα εκπέμπει στην X Band.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr