Η Sikorsky προτείνει το HH-92 SuperHawk για το πρόγραμμα CSAR-X
Η Sikorsky Aircraft κατέθεσε την τελική πρόταση για το πρόγραμμα Ερευνας και Διάσωσης Μάχης (CSAR-X) τηε Αεροπορίας των ΗΠΑ υπογραμμίζοντας τις προηγμένες τεχνολογικά δυνατότητες του ελικοπτέρου HH-92 SUPERHAWK.
Η Sikorsky Aircraft κατέθεσε την τελική πρόταση για το πρόγραμμα Ερευνας και Διάσωσης Μάχης (CSAR-X) τηε Αεροπορίας των ΗΠΑ υπογραμμίζοντας τις προηγμένες τεχνολογικά δυνατότητες του ελικοπτέρου HH-92 SUPERHAWK.
Τα νέα ελικόπτερα θα αντικαταστήσουν σε υπηρεσία τα ελικόπτερα διάσωσης Sikorsky HH-60G τα οποία βρίσκονται σε υπηρεσία μέχρι τώρα.
Η αεροπορία των ΗΠΑ σκοπεύει να προμηθευτεί έως και 141 πλατφόρμες μέσω του διαγωνισμού CSAR-X, ενώ υπάρχει εκπεφρασμένη ανάγκη για έως και 71 επιπλέον πλατφόρμες για το πρόγραμμα Κοινής Πλατφόρμας Υποστήριξης Κάθετης Μεταφοράς (Common Vertical Lift Support Platform – CVLSP) τα οποία θα παρέχουν ασφάλεια πυραυλικών εγκαταστάσεων, μεταφορά επισήμων, και μεταφορά στρατευμάτων και φορτίων.
Η Sikorsky πιστεύει ότι το HH-92 μπορεί να επιτελέσει όλους τους ρόλους προτείνοντας μια κοινή διαμόρφωση πιλοτηρίου με τέσσερεις διαφορετικές διαμορφώσεις καμπίνας, ενώ η παρελθούσα παρουσία ελικοπτέρων της εταιρίας σε υπηρεσία με το Ναυτικό των ΗΠΑ σηματοδοτεί μικρότερη ανάγκη εξοικείωσης και ελάχιστη παρέμβαση στις υποδομές, παρέχοντας μια οικονομικότερη λύση ως προς τον ανταγωνισμό.
Το HH-92 είναι στρατιωτική έκδοση του πολιτικού ελικοπτέρου Sikorsky S-92 το οποίο έχει επιδείξει 97% πτησιμότητα σε δριμύα περιβαλλοντα, 20-30% μεγαλύτερη από συνήθεις στρατιωτικές συνθήκες. Από την εισδοχή τους σε υπηρεσία το 2004, τα 38 S-92 έχουν πετάξει 26.000 ώρες, κυρίως για παροχή υπηρεσιών σε παράκτιες πετρελαϊκές εγκαταστάσεις χρήζοντα κατά μέσο όρο 2.5 ώρες συντήρησης (σχεδόν το ¼ της απαιτούμενης συντήρησης για άλλα μέσα ή βαρέα μεταφορικά ελικόπτερα).
Το S-92 εξ αρχής σχεδιάστηκε για χρειάζεται κατά 80% λιγότερες εργασίες συντήρησης μειώνοντας το επιχειρησιακό κόστος κατά 40%.
Το υποβληθέν πρότυπο HH-92 διαθέτει εσωτερικό ταχείας αναδιαμόρφωσης για πολλαπλές αποστολές, ενώ είναι το μόνο από τα υποψήφια ελικόπτερα του προγράμματος CSAR-X που επιτρέπει την φόρτωση δύο ελικοπτέρων σε μεταγωγικό C-17 ή τριών σε C-5 .
Η εταιρία αναπτύσσει μια άλλη έκδοση, το MH-92 (αλλιώς CH-148 Cyclone) για τις Καναδικές ένοπλες δυνάμεις, ενώ το S-92 έχει επιλεγεί από το Κατάρ, την Τουρκία, Τουρκμενιστάν, Ν.Κορέα για μεταφορά VIP, ενώ η Βρετανία το επέλεξε για ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης ακτοφυλακής.