Καθώς η κοινοπραξία Eurofighter πιέζει τους πελάτες του μαχητικού να δεσμευθούν για τη δημιουργία του νέου ενεργού ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης η ιταλική Αεροπορία

Καθώς η κοινοπραξία Eurofighter πιέζει τους πελάτες του μαχητικού να δεσμευθούν για τη δημιουργία του νέου ενεργού ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης η ιταλική Αεροπορία επιβεβαίωσε πως διατηρεί σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν το ραντάρ πρόκειται να έτοιμο ή όχι για το νέο πλαίσιο παραγωγής του αεροσκάφους.

«Η ενσωμάτωση του ραντάρ AESA στα αεροσκάφη Eurofighter Tranche 3A δεν πρόκειται να είναι εφικτή σύμφωνα με το υπάρχον χρονοδιάγραμμα» δήλωσε ο Giuseppe Bernadis υπαρχηγός της ιταλικής Αεροπορίας.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της διεθνούς αεροπορικής εκθέσεως στο Dubai ο γενικός διευθυντής του Eurofighter Enzo Casolini είπε πως οι προσφορές για το νέο ραντάρ πρόκειται να υποβληθούν πριν το τέλος του χρόνου, για την αντικατάσταση του μηχανικού ECR-90 Captor και βάση των προσφορών αυτών τα τέσσερα κράτη Βρετανία, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία θα πρέπει να αποφασίσουν έως τον Φεβρουάριο για το πως θα προχωρήσουν. Στελέχη του Eurofighter είχαν δηλώσει παλαιότερα πως μια καταληκτική ημερομηνία ήταν απαραίτητη έτσι ώστε το νέο ραντάρ να μπορεί να εξοπλίζει τα νέα αεροσκάφη του Tranche 3A, η υλοποίηση του οποίου υπογράφηκε τον περασμένο Ιούλιο.

Η Ιταλία έχει υπογράψει για την αγορά 21 αεροσκαφών Tranche 3A με προοπτική αυτή να επεκταθεί στα 46 αεροσκάφη αργότερα. Αν και η Βρετανία και η Γερμανία έχουν συμφωνήσει στην ανάγκη να προχωρήσουν για ένα νέο ραντάρ ενεργού ηλεκτρονικής σάρωσης, η Ιταλία δεν θεωρεί πως η ανάπτυξη ενός τέτοιου ραντάρ είναι στις δικές της προτεραιότητες. Ιταλοί επίσημοι θεωρούν πως για το ρόλο που έχει το Eurofighter αυτόν της αεροπορικής υπεροχής δεν χρειάζεται ένα ραντάρ τύπου AESA αφήνοντας τις αποστολές αέρος-εδάφους στο F-35 που πρόκειται να προμηθευτούν.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ