Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα απόκτησης νέων μαχητικών της Βασιλικής Αεροπορίας της Μαλαισίας καθότι η ηγεσία της είναι αποφασισμένη να αντικαταστήσει το κενό που θα αφήσει η απόσυρση των 16 Mig-29N/NUB η οποία ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου Ιουνίου. Αυτήν την περίοδο η μαλαισιανή Αεροπορία επιχειρεί με 16 Mig-29N/NUB από τα 18 συνολικά που παρέλαβε το 1995, 18 Su-30MKM, 8 Boeing F/A-18D, και 13 BAE Systems Hawk 208, σε ρόλο εγγύς υποστήριξης.

Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα απόκτησης νέων μαχητικών της Βασιλικής Αεροπορίας της Μαλαισίας καθότι η ηγεσία της είναι αποφασισμένη να αντικαταστήσει το κενό που θα αφήσει η απόσυρση των 16 Mig-29N/NUB η οποία ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου Ιουνίου. Αυτήν την περίοδο η μαλαισιανή Αεροπορία επιχειρεί με 16 Mig-29N/NUB από τα 18 συνολικά που παρέλαβε το 1995, 18 Su-30MKM, 8 Boeing F/A-18D, και 13 BAE Systems Hawk 208, σε ρόλο εγγύς υποστήριξης.

Υποψήφια αεροπλάνα για την αντικατάσταση των Mig-29N είναι τα Boeing F/A-18E/F Super Hornets και F-16 Fighting Falcons από τις ΗΠΑ, τα γαλλικά  Rafale και μεταχειρισμένα αεροσκάφη Mirage-2000 της Dassault, το Saab JAS-39 Grippen το οποίο προωθείται από τη Σουηδία και τη Βρετανία, μεταχειρισμένα Tornado από την Βρετανία, το Typhoon, τα ρώσικα Sukhoi Su-30 MKM και Su-35, και τέλος τα κινέζικα Chengu J-7,  J-10, Shenyang,  J-8,  J-11,  και JF-17 Thunder.

Οι συνολικές απαιτήσεις της Αεροπορίας είναι για 16 αεροπλάνα, ενώ τα 16 σε υπηρεσία Mig-29N/NUB θα έχουν αποσυρθεί από την υπηρεσία  μέχρι το 2010. Η ρωσική πρόταση για τα Su-30MKM περιλαμβάνει την ανταλλαγή των 16 Mig-29N/NUB με 6 Su-30MKM. Παρόλα αυτά καμία ανακοίνωση δεν έχει γίνει για το θέμα αυτό από την μαλαισιανή Αεροπορία.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ