Το ενδεχόμενο αγοράς μεταχειρισμένων C-130Β/Ε από την Σαουδική Αραβία εξετάζει η Τουρκία
Σοβαρά εξετάζει η ηγεσία της τουρκικής Αεροπορίας το ενδεχόμενο αγοράς 6 μεταχειρισμένων μεταγωγικών C-130E/H ως αντιστάθμισμα της καθυστέρησης που παρουσιάζει το πρόγραμμα κατασκευής του ευρωπαϊκού μεταγωγικού Α400 από το οποίο η Τουρκία έχει παραγγείλει 10 αεροσκάφη.
Σοβαρά εξετάζει η ηγεσία της τουρκικής Αεροπορίας το ενδεχόμενο αγοράς 6 μεταχειρισμένων μεταγωγικών C-130E/H ως αντιστάθμισμα της καθυστέρησης που παρουσιάζει το πρόγραμμα κατασκευής του ευρωπαϊκού μεταγωγικού Α400 από το οποίο η Τουρκία έχει παραγγείλει 10 αεροσκάφη.
Σοβαρά εξετάζει η ηγεσία της τουρκικής Αεροπορίας το ενδεχόμενο αγοράς 6 μεταχειρισμένων μεταγωγικών C-130E/H ως αντιστάθμισμα της καθυστέρησης που παρουσιάζει το πρόγραμμα κατασκευής του ευρωπαϊκού μεταγωγικού Α400 από τα οποία η Τουρκία έχει παραγγείλει 10 αεροσκάφη.
Αυτή την περίοδο η τουρκική Αεροπορία εκσυγχρονίζει τα 13 μεταγωγικά C-130Β/Ε που διαθέτει. Επιπρόσθετα τα εναπομείναντα 16 C-160Τ Transalls έχουν ήδη φτάσει στο όριο της ωφέλιμης τους ζωής και τα CN-235 χρησιμοποιούνται σε ποικιλία άλλων αποστολών όπως μεταφορά ασθενών, αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου, αεροσκάφη VIP, αεροσκάφη για μεταφορά ανδρών ειδικών επιχειρήσεων, ενώ ορισμένα χρησιμοποιούνται και την πραγματοποίηση δοκιμών για τα συστήματα που αναπτύσσει η πολεμική βιομηχανία της χώρας.
Από ένα σύνολο 52 αεροσκαφών που αγοράστηκαν είναι ζήτημα αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μεταφορές 37 αεροσκάφη με δύο αεροσκάφη να έχουν χαθεί σε ατυχήματα ένα εκ των οποίων ήταν από τα πιο πολύνεκρα στην ιστορία της τουρκικής Αεροπορίας με 34 νεκρούς εκ των οποίων οι 28 ήταν άνδρες των ειδικών δυνάμεων.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr