Η Lockheed “αναβαθμίζει” το F/A-18E/F της Boeing με το IRST!
Οι δύο αμερικανικοίμ κολοσσοί και βασικοί αντίπαλοι σε διαγωνισμούς μαχητικών πολλάκις, (αντίπαλοι ακόμα και στην χώρα μας σήμερα) η Boeing και η Lockheed Martin συνεργάζονται σήμερακαι μάλιστα πολύ αποδοτικά στην ... ανάπτυξη του F/A-18E/F με την έγκριση για συνέχιση στη μηχανολογική και κατασκευαστική φάση ανάπτυξης του συστήματος IRST (Infrared Search and Track), το οποίο θα είναι τοποθετημένο σε φορέα στο αεροσκάφος. Τα IRST θα κατασκευαστούν σε 150 μονάδες. Θα είναι τοποθετημένα στο ρύγχος της κεντρικής δεξαμενής καυσίμου και θα αποτελείται από παθητικό υπέρυθρο ερευνητή μακράς εμβέλειας που θα ερευνά και θα εντοπίζει υπέρυθρες εκπομπές. Θα μπορεί να ερευνά ταυτόχρονα πολλαπλούς στόχους ακόμα κι όταν το αεροσκάφος θα βρίσκεται σε έντονο περιβάλλον ηλεκτρονικού πολέμου. Με τα παθητικά μέσα μειώνεται δραστικά ο χρόνος αντίδρασης του αντιπάλου. Επιπλέον, θα μπορεί να εντοπίζει στόχους που ίπτανται σε πολύ κοντινές αποστάσεις ώστε να μειώνουν το ίχνος τους στα ραντάρ. Θα δύναται να λειτουργεί σε διαμόρφωση track while scan ή σε διαμόρφωση single target track. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Boeing και η Lockheed Martin, σε συνεργασία με την αμερικανική αεροπορία, αναπτύσσουν φορέα του IRST για χρήση από τα F-15C, ο οποίος θα μπορεί να τοποθετηθεί και σε άλλες πλατφόρμες. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Οι δύο αμερικανικοίμ κολοσσοί και βασικοί αντίπαλοι σε διαγωνισμούς μαχητικών πολλάκις, (αντίπαλοι ακόμα και στην χώρα μας σήμερα) η Boeing και η Lockheed Martin συνεργάζονται σήμερακαι μάλιστα πολύ αποδοτικά στην … ανάπτυξη του F/A-18E/F με την έγκριση για συνέχιση στη μηχανολογική και κατασκευαστική φάση ανάπτυξης του συστήματος IRST (Infrared Search and Track), το οποίο θα είναι τοποθετημένο σε φορέα στο αεροσκάφος.
Τα IRST θα κατασκευαστούν σε 150 μονάδες. Θα είναι τοποθετημένα στο ρύγχος της κεντρικής δεξαμενής καυσίμου και θα αποτελείται από παθητικό υπέρυθρο ερευνητή μακράς εμβέλειας που θα ερευνά και θα εντοπίζει υπέρυθρες εκπομπές. Θα μπορεί να ερευνά ταυτόχρονα πολλαπλούς στόχους ακόμα κι όταν το αεροσκάφος θα βρίσκεται σε έντονο περιβάλλον ηλεκτρονικού πολέμου.
Με τα παθητικά μέσα μειώνεται δραστικά ο χρόνος αντίδρασης του αντιπάλου. Επιπλέον, θα μπορεί να εντοπίζει στόχους που ίπτανται σε πολύ κοντινές αποστάσεις ώστε να μειώνουν το ίχνος τους στα ραντάρ. Θα δύναται να λειτουργεί σε διαμόρφωση track while scan ή σε διαμόρφωση single target track.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Boeing και η Lockheed Martin, σε συνεργασία με την αμερικανική αεροπορία, αναπτύσσουν φορέα του IRST για χρήση από τα F-15C, ο οποίος θα μπορεί να τοποθετηθεί και σε άλλες πλατφόρμες.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr