Η αμερικανική Αεροπορία χρειάζεται τα αεροσκάφη καθώς έχουν τη μοναδική ικανότητα να απογειώνονται και να προσγειώνονται  κάθετα, να πετούν σε υψηλές ταχύτητες ως κανονικά αεροσκάφη και να αποβιβάζουν προσωπικό ως ελικόπτερα.

Ήδιστο, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα τα V-22 δεν παύει να αντιπροσωπεύει τεχνολογία της δεκαετίας του ΄80 και έτσι υπάρχει προβληματισμό αναφορικά με το μέλλον των αεροσκαφών αυτών.

Έτσι η USAF σε συνεργασία με την υπηρεσία της DARPA έχει θέσει σε προγραμματισμό την ανάπτυξη ενός νέου αεροσκάφους κάθετης απογείωσης και προσγείωσης υψηλής ταχύτητας με καλύτερες επιδόσεις από το  Osprey. Πέρυσι η DARPA ανέθεσε τέσσερις συμβάσεις αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων σε ισάριθμες εταιρείες Northrop Grumman, Bell Textron, Aurora Flight Sciences και Piasecki Aircraft Corp. για την ανάπτυξη πρωτότυπων αεροσκαφών υψηλής ταχύτητας VTOL έως το 2027 ως μέρος του προγράμματος  που ονομάζεται SPRINT (Speed and Runway Independent Technologies).

Υπάρχουν επίσης και άλλες εξελίξεις στο σκεπτικό VTOL που θα μπορούσαν ενδεχομένως να αντικαταστήσουν τουλάχιστον εν μέρη τις αποστολές των  CV-22. Ένα από αυτά είναι το  Bell V-280 Valor, μια έκδοση του οποίου αναπτύσσεται τώρα για τον στρατό των ΗΠΑ.

Το Valor σχεδιάστηκε ειδικά για να ξεπεράσει ορισμένες από τις αδυναμίες του Osprey, αλλά είναι αρκετά μικρότερο, κάτι που σημαίνει ότι θα νχρειαζόταν ένα μεγαλύτερο σχέδιο για να αντικαταστήσει άμεσα τις δυνατότητες του Osprey. Η Bell εξερευνά ακόμη πιο προηγμένες ιδέες VTOL υψηλής ταχύτητας, τις οποίες αναμένει να συμμετάσχουν και στις προσπάθειες της DARPA.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ