Ένα πολύ απλό και οικονομικό δίκυκλο  σχεδιάζουν να βγάλουν στην αγορά οι Ρώσοι! Το Taurus 2×2  είναι παντός καιρού και εδάφους και μπορεί να κάνει πράγματα, παρόμοια με αυτά που κάνουν πολύ ακριβές και μεγάλες μηχανές.

Κατασκευάσθηκε με τέτοιο τρόπο, που εξυπηρετεί αφάνταστα όσους θέλουν να κινηθούν μέσα σε δάση εκτός δρόμου ή μονοπατιών, σε ανώμαλο ορεινό έδαφος, σε χιόνια, σε άμμο, σε λάσπες, ακόμη και σε κατοικημένες περιοχές  ..εκτός δρόμων, σκαρφαλώνοντας σε σκάλες! 

Δίτροχο Taurus 2×2, 2 το οποίο λύνεται  σε δύο μέρη και μεταφέρεται σε 2 σάκους μεταφοράς.  (Πηγή)

Σχεδιάζεται σε δυο μοντέλα: Το Taurus 2×2, 2 το οποίο λύνεται σε δύο μέρη (συσκευάζεται σε δύο σάκους μεταφοράς) με ελαστικά χαμηλής πίεσης,  κινητήρα 5,5 ίππων  και ζυγίζει 50 κιλά και το Taurus 2×2 2Μ που και αυτό λύνεται σε 2 μέρη, αλλά  φέρει πιο βαριά ελαστικά για ανώμαλο έδαφος, τετράχρονο κινητήρα 7 ίππων, με πιο στιβαρή κατασκευή και ζυγίζει 74 κιλά.

Συναρμολόγηση της μοτοσυκλέτας  Taurus 2×2. 2  μέσα σε 4 λεπτά. (Πηγή)

Και τα δυο μοντέλα έχουν κοινά χαρακτηριστικά όπως: 3 ταχύτητες, δισκόφρενα σε ενδιάμεσο άξονα (σε αντίθεση με τα κανονικά δισκόφρενα σε κάθε τροχό), καίνε 1,2 λίτρα/ώρα, πιάνουν ταχύτητα 60 χλμ/ώρα και έχουν γωνία περιστροφής 55 μοιρών.

Τα ελαστικά του ελαφρού μοντέλου έχουν διάμετρο τροχού  740 χιλιοστά και πλάτος 220 χιλιοστά, ενώ το βαρύτερο έχει  διάμετρο τροχού 650 χιλ. και ίδιο πλάτος. Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμων του Taurus 2×2, 2 είναι 5 λίτρα και τουTaurus 2×2, 2Μ  8 λίτρα.

Μεταφορά της μοτοσυκλέτας Taurus 2×2, 2 σε δύο σάκους μεταφοράς. 

Φαντασθείτε λοιπόν ότι μέσα σε δύο σάκους μεταφοράς, μπορεί κάποιος να φορτώσει  στο πορτμπαγκάζ  ενός μικρού αυτοκινήτου την μηχανή του, αλλά και να την μεταφέρει σε ..βάρκα και να βγει στη στεριά και να περιπλανηθεί σε ένα νησί, ή αν του αρέσει το αλεξίπτωτο να τη φορτωθεί με ένα φίλο του και να πέσουν παρέα με τη μηχανή τους! (Φωτογραφίζω ειδικές επιχειρήσεις)

 Μοτοσυκλέτα Taurus 2×2, 2  κατά τη δοκιμή της σε κίνηση σε ακτή.

Για στρατιωτική χρήση και περισσότερο στο χώρο των ειδικών δυνάμεων, μπορεί να έχει πολλές ακόμη εφαρμογές. Πόσο κοστίζει; Το κόστος: Γύρω στα 800 Ευρώ το τεμάχιο και αν η παραγγελία είναι μεγαλύτερη έχει καλύτερη τιμή! 

Αν το κόστος συντήρησης είναι χαμηλό και υπάρχει αξιόπιστο ρεύμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά, δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα! Μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της εταιρείας για περισσότερες λεπτομέρειες. 

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ