Οριστικό: Το Σάββατο ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (S120) περνά σε ελληνικά χέρια (αν αύριο ο Ι.Σάφα υπογράψει…)!
Το ερχόμενο Σάββατο, με περισσότερα από τέσσερα χρόνια καθυστέρηση, χωρίς τυμπανοκρουσίες και μεγαλοστομίες, σε μία σεμνή τελετή, όπως αρμόζει σε ένα Πολεμικό Ναυτικό που δεν έχει υποστείλει ποτέ την σημαία του, η γαλανόλευκη θα κυματίσει στο υποβρύχιο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (S120) στο λιμάνι του Κιέλου. Φυσικά υπό την προϋπόθεση ότι αύριο ο μυστηριώδης Ισκαντάρ Σάφα θα προσέλθει στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και θα υπογράψει το συμβόλαιο αγοράς των ΕΝΑΕ, τα οποία αντί για την περίφημη Abu Dhabi Mar, τελικά αγοράζονται από την Prininvest, την εταιρεία που έχει το 30% της ADM και είναι ιδιοκτησίας του Σάφα.
Το ερχόμενο Σάββατο, με περισσότερα από τέσσερα χρόνια καθυστέρηση, χωρίς τυμπανοκρουσίες και μεγαλοστομίες, σε μία σεμνή τελετή, όπως αρμόζει σε ένα Πολεμικό Ναυτικό που δεν έχει υποστείλει ποτέ την σημαία του, η γαλανόλευκη θα κυματίσει στο υποβρύχιο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (S120) στο λιμάνι του Κιέλου. Φυσικά υπό την προϋπόθεση ότι αύριο ο μυστηριώδης Ισκαντάρ Σάφα θα προσέλθει στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και θα υπογράψει το συμβόλαιο αγοράς των ΕΝΑΕ, τα οποία αντί για την περίφημη Abu Dhabi Mar, τελικά αγοράζονται από την Prininvest, την εταιρεία που έχει το 30% της ADM και είναι ιδιοκτησίας του Σάφα.
Υπάρχουν βέβαια πολλά ερητήματα που δεν έχουν απαντηθεί ακόμα, όπως το αν η «συνδεδεμένη» Prininvest έχει εγγυητική επιστολή με την οποία εγγυώνται οι δικαιοπραξίες της κατά 100% από την αξιολογημένη από την Lazard, ADM. Μόνο σε αυτή την περίπτωση είναι νόμιμη η απορρόφηση από την Prininvest.
Και μέσα σε όλα αυτά αξίζει να σημειώσουμε και κάτι άλλο: Η Lazard, έχει φάει κανονικό «φέσι» από τις μέχρι στιγμής δοσοληψίες της με το ελληνικό δημόσιο, είτε στο θέμα των υποβρυχίων, είτε στην αξιολόγηση των τραπεζών, αλλά και σε ότι αφορά τον συμβουλευτικό ρόλο της στην αναδιαάρθρωση της δημοσιοοικονομικής λειτουργίας του κράτους. Τουλάχιστον αυτό αναφέρουν έγκυρες πηγές του υπουργείου Οικονομικών.
Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει καταβάλει μέχρι στιγμής ούτε τα έξοδα κίνησης των ξένων, οι οποίοι εν πάση περιπτώσει κάποια στιγμή θα τα πάρουν, αλλά είναι χαρακτηριστικό του τρόπου με τον οποίο κινούνται οι πληρωμένες του δημοσίου.
Από εκεί και πέρα από την ερχόμενη Τετάρτη η Prininvest αναλαμβάνει και επισήμως τα ναυπηγεία και από τα 100 εκατ. ευρώ που θα εισρρεύσουν στα ταμεία των ΕΝΑΕ (από τα συνολικά 250 εκατ. ευρώ που θα πληρώσει άμεσα η κυβέρνηση) θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι την εκκαθάριση του Αυγούστου, τα δεδουλευμένα Σεπτεμβρίου, και την προκαταβολή του Οκτωβρίου.
Όλα αυτά βέβαια, επαναλαμβάνουμε, υπό την προϋπόθεση ότι αύριο ο μυστηριώδης Λιβανέζος Μαρωνίτης θα προσέλθει στο ραντεβού του…
Και όλα τελειώνουν καλά; Νομίζουμε ότι όλα τώρα αρχίζουν…
Άλλωστε η φωτογραφία που δημοσιεύουμε είναι χαρακτηριστική: Στο πόντιουμ της τελετής ολοκλήρωσης ναυπήγησης, καθέλκυσης και έναρξης των δοκιμών του σκάφους, όπου διακρίνεται ο τότε Α/ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Π.Χηνοφώτης, διακρίνεται ξεκάθαρα και το λογότυπο των Man-Ferrostaal. Οι εταιρείες και ο άνθρωποι των οποίων διώκονται σήμερα από την δικαιοσύνης σε Ελλάδα και Γερμανία για τις μίζες που κατέβαλαν στην υπόθεση των Type 214.
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr