Το κρουαζιερόπλοιο που ναυάγησε μπορεί να διαλυθεί σε ναυπηγείο-διαλυτήριο της Τουρκίας.

Τα λιμάνια της Ιταλίας αγωνίζονται για να αποκρούσουν τον ανταγωνισμό από τα λιμάνια της Βρετανίας , της Γαλλίας , της Νορβηγίας και της Τουρκίας για τη σύμβαση της διάλλυσης του τεράστιου Concordia , που βυθίστηκε στα ανοικτά της Ιταλίας το 2012 ,αφήνοντας πίσω του 32 νεκρούς .

Η Νορβηγία είναι η φθηνότερη επιλογή , η Ιταλία έχει αποκλειστεί λόγω φόβων για ενδεχόμενες συνέπειες στο περιβάλλον.

Η Τουρκική λύση θα κόστιζε 40 εκατομμύρια δολάρια ( € 29.000.000 )  , ενώ οι ιταλικές προσφορές – από το λιμάνι Civitavecchia κοντά στη Ρώμη , Piombino στην Τοσκάνη και τη Γένοβα στο βόρειο τμήμα – είναι πολύ πιο δαπανηρές  δήλωσε ο προϊστάμενος της πολιτικής προστασίας Franco Gabrielli στο κοινοβούλιο .

Η εταιρεία Civitavecchia το πλησιέστερο λιμάνι στο νησί Giglio , όπου βρίσκεται το πλοίο , ζήτησε 200 εκατομμύρια ευρώ για να κάνει τη δουλειά 

Το πλοίο αναλκύστηκε από τον υδάτινο τάφο του τον Σεπτέμβριο στη μεγαλύτερη επιχείρηση διάσωσης του είδους του , μετά την οποία ανακαλύφθηκαν η σωρός ενός από τους δύο αγνοουμένους.

Αναφέρθηκε ότι η Τουρκία είναι η καλύτερη επιλογή με το τίμημα να καταβάλλεται από τον ιδιοκτήτη του πλοίου Costa τη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στην Ευρώπη , η οποία είπε έχει ήδη δαπανήσει € 1,1 δισεκατομμύρια για τη διάσωση .

Δεν έχουμε αποσυναρμολογηθεί πλοία στην Ιταλία για τα τελευταία 25 χρόνια . τα στρατιωτικά πλοία μας πάνε προς την Τουρκία να διαλυθούν.

Η τελική απόφαση για το λιμάνι θα ληφθεί στις αρχές Μαΐου , είπε .

       

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ