Tο Royal Malaysian Navy (RMN) ολοκλήρωσε την λίστα από προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την διάρκεια της λειτουργίας του πρώτου πλοίου παράκτιων αποστολών κλάσης Keris και έχει ξεκινήσει συζητήσεις με επιλεγμένους αναδόχους προκειμένου να αποτρέψει παρεμφερή προβλήματα με τα υπόλοιπα πλοία. 

Η κυβέρνηση της Μαλαισίας υπέγραψε συμβόλαιο για τέσσερα πλοία της κλάσης Keris με την China Shipbuilding Industry Corporation (CSIC) τον Απρίλιο του 2017. 

Αυτό αποτελεί και το πρώτο ναυτικό συμβόλαιο της χώρας με το Πεκίνο με το πλοίο να έχει ταχθεί σε υπηρεσία από τον Ιανουάριο του 2020.

Με μήκος 68.8 μέτρων, είναι εξοπλισμένο με σύστημα OFC-3 electro optical tracking system (EOTS) από το Huazhong Institute of Electro-Optics, το ραντάρ εναέριας/επιφανείας έρευνας SR2405A είναι παρασκευής του Nanjing Marine Radar Institute, και το σύστημα electronic support measure (ESM) από το Southwest Institute of Electronic Equipment of China.

Επιπλέον το VisionMaster FT 250 ραντάρ ναυτιλίας από την Sperry Marine, που ενσωματώνει electronic  chart display and information system (ECDIS) και automatic identification system (AIS).

Ο οπλισμός του περιλαμβάνει ναυτικό πυροβόλο CS/AN3 πολλαπλής χρήσης 30 χιλιοστών της Chongqing Chang’an Industrial Group Limited και δύο CS/LM6 12.7 mm της Sichuan Huaqing Machinery Company Limited.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ