Νότια Κορέα: Σαπίζουν οι ηλεκτρικές καλωδιώσεις της Siemens των Type 214 – Μένουν μεσοπέλαγα!
Στο ναύσταθμο τα υποβρύχια
Σύμφωνα με έκθεση του νοτιοκορεατικού υπουργείου Άμυνας, έχουν ανακαλυφθεί μεγάλες αστοχίες στα 9 νοτιοκορεατικά υποβρύχια κλάσης Son Won-il, προσαρμοσμένες εκδόσεις του γερμανικού υποβρυχίου U-214, (γνωστό και ως KSS II) ιδίας κλάσης με αυτή που διαθέτει και το ΠΝ.
Αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για τη δύναμη των υποβρυχίων της Νότιας Κορέας, η οποία έχει αυξανόμενη ανάγκη για τα υποβρύχια της.
Σύμφωνα με την έκθεση, αστοχίες υλικού έχουν ανακαλυφθεί στις ηλεκτρικές καλωδιώσεις σε 7 υποβρύχια ενώ στα υπόλοιπα 2 παρουσιαστήκαν «λειτουργικές» βλάβες σε μετασχηματιστές. Οι μετασχηματιστές , που κατασκευάζονται από τη Siemens στη Γερμανία, αποτελούν κρίσιμο στοιχείο του συστήματος πρόωσης των υποβρυχίων καθώς σε κάθε σκάφος είναι εγκατεστημένες 12 τέτοιες συσκευές.
Στις αρχές του έτους, ένα πρώτο άρθρο ανέφερε ότι 3 υποβρύχια αντιμετώπιζαν προβλήματα με αυτό το σύστημα. Η τελευταία έκθεση επιβεβαιώνει ότι το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι πιστευόταν αρχικώς.
Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, η ακριβής αιτία των βλαβών των καλωδίων παραμένει άγνωστη, επομένως τα υποβρύχια πρέπει να συνεχίσουν να πλέουν χωρίς τις απαραίτητες επισκευές.
Αυτό οδήγησε σε πολλά περιστατικά, συμπεριλαμβανομένου ενός στο υποβρύχιο ROKS An Jung-geun, το οποίο έπρεπε να ρυμουλκηθεί στο πιο πλησιέστερο λιμάνι αφού έμεινε στην ανοιχτή θάλασσα μετά από συνολική βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα τον Ιανουάριο του 2021.
Το 2ο υποβρύχιο της σειράς, το ROKS Jeong Ji, δεν έχει αποπλεύσει από τον Οκτώβριο του 2019 λόγω διαρροής ψυκτικού που κατέστρεψε τους μετατροπείς. Θα μπορούσε να προκληθεί περαιτέρω ζημιά στους μετατροπείς από τη οξείδωση που προέρχεται από τα καλώδια.
Οι επισκευές σε κάθε υποβρύχιο αναμένεται να διαρκέσουν περίπου 6 μήνες, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που απαιτείται για την αποστολή εξαρτημάτων από τη Γερμανία.