Το 2011 θα είναι έτοιμη η υπό ναυπήγηση κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής
Προχωρά κανονικά παρά τις δηλώσεις των τούρκων αξιωματούχων περί αμοιβαίου περιορισμού των αμυντικών δαπανών, η ναυπήγηση της πρώτης κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής Dost κλάσης Sirio των ιταλικών ναυπηγείων Fincantierri.
Προχωρά κανονικά παρά τις δηλώσεις των τούρκων αξιωματούχων περί αμοιβαίου περιορισμού των αμυντικών δαπανών, η ναυπήγηση της πρώτης κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής Dost κλάσης Sirio των ιταλικών ναυπηγείων Fincantierri.
Προχωρά κανονικά παρά τις δηλώσεις των τούρκων αξιωματούχων περί αμοιβαίου περιορισμού των αμυντικών δαπανών, η ναυπήγηση της πρώτης κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής Dost κλάσης Sirio των ιταλικών ναυπηγείων Fincantierri.
Όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία η ναυπήγηση της κορβέτας έχει προχωρήσει αρκετά με το ναυπηγείο RMK Marine Shipyard συμφερόντων της εταιρείας Koc να εκτιμά ότι το πλοίο θα παραδοθεί στην τουρκική Ακτοφυλακή το 2011. Θα ακολουθήσουν τα πλοία Umut, Yasam και Guven το 2012.
Τα τέσσερα αυτά πλοία θα παρέχουν σημαντικές υπηρεσίες στην τουρκική Ακτοφυλακή με το μεγάλο εκτόπισμα τους των 1900 τόνων και τον ιδιαίτερα βαρύ οπλισμό τους για πλοία αυτής της κατηγορίας. Το 88 μέτρων μήκος πλοία θα διαθέτει ένα διπλό πυροβόλο των 40 χλστ και δύο πολυβόλα επί τηλεχειριζόμενου βάθρου των 12,7 χλστ. Επιπρόσθετα τα πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει και ένα ελικόπτερο ΑΒ-412.
Το υπό ναυπήγηση πλοίο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων, θα διαθέτει νοσοκομειακή υποδομή και θα μπορεί να συμμετέχει στην κατάσβεση πυρκαγιών μετά από ναυτικά ατυχήματα.
Με τα νέα αυτά 4 πλοία η τουρκική Ακτοφυλακή θα μπορεί να διεξάγει με άνεση επιχειρήσεις διάσωσης και έρευνας ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις από τις τουρκικές ακτές ακόμα και στην….. μέση του Αιγαίου.
Άραγε όταν οι Τούρκοι αξιωματούχοι μίλαγαν για αμοιβαίο περιορισμό των αμυντικών δαπανών εννοούσαν την παύση ναυπήγησης αυτών των πλοίων και των 8 κορβετών του τουρκικού Ναυτικού (παραδίνεται το πρώτο το 2011 και το δεύτερο το 2013) και των 16 περιπολικών ανοικτής θαλάσσης (παραδόθηκε το πρώτο ναυπηγούνται δύο αυτή την περίοδο) επίσης του τουρκικού Ναυτικού και των 6 υποβρυχίων τύπου Τ214ΤΝ, και του εκσυγχρονισμού των 4 υποβρυχίων Τ209/1200 και του νέου ελικοπτεροφόρου και των 6 νέων αντιτορπιλικών κατευθυνομένων βλημάτων και των 2 αποβατικών LST και των 8 LCT ?
Άραγε θα μπορεί η τουρκική κυβέρνηση αν τελικά υιοθετηθεί η πρόταση της να σταματήσει το γιγαντιαίο πρόγραμμα ναυπήγησης των 8+4 κορβετών κλάσης Ada (Milgem) όταν το πρώτο σκάφος βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ναυπήγησης όπως φαίνεται και στη φωτογραφία?
Άραγε γνωρίζουν οι Τούρκοι αξιωματούχοι που κάνουν αυτές τις φαιδρές προτάσεις ότι τέσσερα τουρκικά ναυπηγεία αυτή τη στιγμή ναυπηγούν 8 συνολικά πλοία των παραπάνω προγραμμάτων και ότι τα ναυπηγεία αυτά έχουν ήδη δαπανήσει εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσουν τα υλικά για την ναυπήγηση συνολικά 34 πλοίων?
Ή μήπως δεν γνωρίζουν οι κύριοι αυτοί ότι αυτή την περίοδο οι τουρκικές βιομηχανίες εργάζονται πυρετωδώς για την κατασκευή των υποσυστημάτων που θα εγκατασταθούν στα υπό παραγγελία 6 υποβρύχια Τ214ΤΝ, ενός προγράμματος συνολικής αξίας 2,5 δις ευρώ?
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr