Παρουσιάστηκε από την FNSS η πρώτη κινητή αμφίβια επιθετική γέφυρα SAMUR
Παρουσιάστηκε από την τουρκική εταιρεία FNSS η πρώτη κινητή αμφίβια επιθετική γέφυρα SAMUR. Πρόκειται για το πρώτο όχημα μίας συνολικής παραγγελίας 52 οχημάτων του ιδίου τύπου.
Παρουσιάστηκε από την τουρκική εταιρεία FNSS η πρώτη κινητή αμφίβια επιθετική γέφυρα SAMUR. Πρόκειται για το πρώτο όχημα μίας συνολικής παραγγελίας 52 οχημάτων του ιδίου τύπου.
Παρουσιάστηκε από την τουρκική εταιρεία FNSS η πρώτη κινητή αμφίβια επιθετική γέφυρα SAMUR. Πρόκειται για το πρώτο όχημα μίας συνολικής παραγγελίας 52 οχημάτων του ιδίου τύπου.
Όπως έχει αναλυθεί στην Αμυντική Βίβλο που κυκλοφορεί «το νέο όχημα αξιοποιεί ως βάση του το σασί του οχήματος Pars 8×8 της ίδιας εταιρείας υιοθετώντας ως υπερκατασκευή του οχήματος το αντίστοιχο γερμανικό όχημα Μ3 της εταιρείας EWK.
Η κάθε συλλογή οχημάτων SAMUR έχει δυνατότητα γεφύρωσης 50 μέτρων, ενώ μπορεί να μεταφέρει οχήματα μέχρι βάρους 70 τόνων. Η πρόωση του οχήματος στο νερό επιτυγχάνεται χάρις σε δύο υδροπροωθητήρες, ενώ λόγω της σχεδίασης του το SAMUR μπορεί να επιχειρήσει σε ρηχά νερά βάθους μόλις 1,05 μέτρου.
Από δοκιμές που έχουν γίνει από το γερμανικό Στρατό με την γέφυρα Μ3 η διεκπεραίωση ενός άρματος από την μία όχθη στην άλλη για ένα ποταμό παρόμοιο με τον Έβρο, δεν διαρκεί παραπάνω από 6 λεπτά όταν η Μ3 λειτουργεί ως πορθμείο.
Το κόστος του προγράμματος φτάνει τα 130,8 εκατ. δολάρια και υπολογίζεται ότι η πρώτη συλλογή γεφυρών πρόκειται να παραδοθεί στον τουρκικό Στρατό στα μέσα του 2011».
Κατά τα άλλα ισχύουν στο ακέραιο οι προτάσεις του υπουργού Επικρατείας Μπαγίς ο οποίος υπεραμύνεται την αμοιβαία μείωση των αμυντικών δαπανών των δύο χωρών, προσδοκώντας προφανώς η υλοποίηση της πρότασης να ξεκινήσει από την ελληνική πλευρά, καθώς οι Τούρκοι αναλυτές έχουν αντιληφθεί τον επιφανειακό τρόπο με τον οποίο αρκετοί άνθρωποι με επιρροή στην Ελλάδα, αντιλαμβάνονται την έννοια της διασφάλισης της Εθνικής Κυριαρχίας και Ανεξαρτησίας της χώρας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr