Νεώτερες πληροφορίες δημοσιεύτηκαν στα τουρκικά ΜΜΕ για την πορεία ανάπτυξης του τουρκικού MALE UAV ANKA. Με βάση τις πληροφορίες αυτές το τουρκικό UAV πραγματοποίησε δοκιμές εδάφους οι οποίες περιελάμβαναν τροχοδρομήσεις με χαμηλή και υψηλή ταχύτητα και έλεγχος ελαστικών και φρένων.

Νεώτερες πληροφορίες δημοσιεύτηκαν στα τουρκικά ΜΜΕ για την πορεία ανάπτυξης του τουρκικού MALE UAV ANKA. Με βάση τις πληροφορίες αυτές το τουρκικό UAV πραγματοποίησε δοκιμές εδάφους οι οποίες περιελάμβαναν τροχοδρομήσεις με χαμηλή και υψηλή ταχύτητα και έλεγχος ελαστικών και φρένων.

Το 2011 θα ξεκινήσουν οι πρώτες πτητικές δοκιμές συνολικής διάρκειας 140 ωρών όπου θα χρησιμοποιηθεί ομοίωμα του συστήματος AselFLIR300T. Θα ακολουθήσουν δοκιμές με το σύστημα AselFLIR300T εγκατεστημένου επί του αεροχήματος και θα δοκιμαστεί το σύστημα αυτόματης προσγείωσης και απογείωσης.

Οι πτητικές δοκιμές θα ολοκληρωνόσουν το 2011 και θα ακολουθήσει η μαζική παραγωγή του συστήματος. Αντίστοιχη είναι και η πορεία του αεροσκάφους βασικής εκπαίδευσης Hurkus το οποίο όπως αποκαλύπτεται θα κατασκευαστεί σε δύο εκδόσεις, την πολιτική και την στρατιωτική. Σύμφωνα με τουρκικές πηγές η κατασκευή της πτέρυγας του αεροσκάφους ολοκληρώνεται αυτές τις ημέρες, ενώ οι πρώτες δοκιμές εδάφους θα πραγματοποιηθούν το 2011 με την πρώτη πτήση να λαμβάνει χώρα στο πρώτο τρίμηνο του 2012.

Η στρατιωτική έκδοση θα εξοπλιστεί με τα ανάλογα υποσυστήματα, ενώ το αεροσκάφος θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές εγγύς υποστήριξης κυρίως σε αντιαντάρτικες επιχειρήσεις.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ