Ξεκίνησε τις θαλάσσιες δοκιμές η νέα κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG Dost SG-701
Τις θαλάσσιες δοκιμές ξεκίνησε η νέα κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG Dost SG-701 η οποία είχε καθελκυστεί στις αρχές του περασμένου Ιουνίου ενώπιον του Τούρκου πρωθυπουργού Ερντογάν. Το συγκεκριμένο πλοίο μαζί με άλλα τρία ναυπηγούνται στα ναυπηγεία RMK Marine του ομίλου Koc Group, γνωστού για τις θέσεις του περί ελληνοτουρκικής επιχειρηματικής συνεργασίας. Το πλοίο είχε παραδοθεί στην τουρκική Ακτοφυλακή το Σεπτέμβριο του 2011.
Τις θαλάσσιες δοκιμές ξεκίνησε η νέα κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG Dost SG-701 η οποία είχε καθελκυστεί στις αρχές του περασμένου Ιουνίου ενώπιον του Τούρκου πρωθυπουργού Ερντογάν. Το συγκεκριμένο πλοίο μαζί με άλλα τρία ναυπηγούνται στα ναυπηγεία RMK Marine του ομίλου Koc Group, γνωστού για τις θέσεις του περί ελληνοτουρκικής επιχειρηματικής συνεργασίας. Το πλοίο είχε παραδοθεί στην τουρκική Ακτοφυλακή το Σεπτέμβριο του 2011.
Τις θαλάσσιες δοκιμές ξεκίνησε η νέα κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG Dost SG-701 η οποία είχε καθελκυστεί στις αρχές του περασμένου Ιουνίου ενώπιον του Τούρκου πρωθυπουργού Ερντογάν. Το συγκεκριμένο πλοίο μαζί με άλλα τρία ναυπηγούνται στα ναυπηγεία RMK Marine του ομίλου Koc Group, γνωστού για τις θέσεις του περί ελληνοτουρκικής επιχειρηματικής συνεργασίας. Το πλοίο είχε παραδοθεί στην τουρκική Ακτοφυλακή το Σεπτέμβριο του 2011.
Τα τέσσερα αυτά πλοία ναυπηγούνται με στόχο η Τουρκία να αποκτήσει δυνατότητες Έρευνας και Διάσωσης ακόμα και στη μέση του Αιγαίου, όχι μόνο λόγω του μεγάλου μεγέθους και εκτοπίσματος του πλοίου (89 μέτρα μήκος, 12 μέτρα πλάτος και 1900 τόνους εκτόπισμα) αλλά κυρίως λόγω του οργανικού ελικοπτέρου ΑΒ-412 που αυτό διαθέτει.
Το πλοίο θα διαθέτει ένα πυροβόλο (δύο κάνες) των 40/70 χλστ OTOBREDA Fast Forty και δύο τηλεχειριζόμενες σταθεροποιημένες πλατφόρμες εξοπλισμένες με. πολυβόλα των 12,7 χλστ. και ηλεκτροπτικό αισθητήρα ημέρας/νύκτας. Επιπρόσθετα το πλοίο διαθέτει Σύστημα Διαχείρισης Μάχης εγχώριας κατασκευής, Σύστημα Ελέχγου Πυρός, Ηλεκτροπτικό Σύστημα εγχώριας κατασκευής, Radar έρευνας, Ολοκληρωμένο Σύστημα Επικοινωνιών, ενώ το λογισμικό των συστημάτων που το εξοπλίζουν αναπτύχθηκε από τουρκικές εταιρείες. Το πλήρωμα του αποτελείται από 72 άτομα ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 20 ακόμα άτομα.
Το προωστικό σκεύος του νέου πλοίου αποτελείται από δύο κινητήρες ντίζελ MTU 16V1163TB73L συνολικής ισχύος 10400, θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων, η αυτονομία του φτάνει τα 3000 ν.μ με ταχύτητα 15 κόμβων, ενώ τα εφόδια του φτάνουν για αποστολές διάρκειας 10 ημερών.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr