Συνεχίζονται οι πτητικές δοκιμές του τουρκικού MALE UAV ANKA
Συνεχίζονται οι πτητικές δοκιμές του τουρκικού MALE UAV ANKA της κρατικής εταιρείας ΤΑΙ μετά την παρθενική του πτήση η οποία πραγματοποιήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου του 2010. Υπενθυμίζεται ότι η ΤΑΙ έλαβε το συμβόλαιο για την ανάπτυξη του ΑΝΚΑ από τις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις το Δεκέμβριο του 2004 και μετά από έξι χρόνια κατάφερε να φέρει σε πέρας τις υποχρεώσεις της πραγματοποιώντας την πρώτη πτήση του αεροχήματος.
Συνεχίζονται οι πτητικές δοκιμές του τουρκικού MALE UAV ANKA της κρατικής εταιρείας ΤΑΙ μετά την παρθενική του πτήση η οποία πραγματοποιήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου του 2010. Υπενθυμίζεται ότι η ΤΑΙ έλαβε το συμβόλαιο για την ανάπτυξη του ΑΝΚΑ από τις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις το Δεκέμβριο του 2004 και μετά από έξι χρόνια κατάφερε να φέρει σε πέρας τις υποχρεώσεις της πραγματοποιώντας την πρώτη πτήση του αεροχήματος.
Συνεχίζονται οι πτητικές δοκιμές του τουρκικού MALE UAV ANKA της κρατικής εταιρείας ΤΑΙ μετά την παρθενική του πτήση η οποία πραγματοποιήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου του 2010. Υπενθυμίζεται ότι η ΤΑΙ έλαβε το συμβόλαιο για την ανάπτυξη του ΑΝΚΑ από τις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις το Δεκέμβριο του 2004 και μετά από έξι χρόνια κατάφερε να φέρει σε πέρας τις υποχρεώσεις της πραγματοποιώντας την πρώτη πτήση του αεροχήματος.
Το ΑΝΚΑ στην τελική του μορφή όπως αυτή έχει διαμορφωθεί έχει βάρος 1600 κιλά, μεταφέρει καύσιμα βάρους 500 κιλών μπορεί να μεταφέρει αισθητήρες βάρους 200 κιλών και προωθείται από ένα κινητήρα Thielert των 116 Kw. Το αερόχημα είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα Aselfir 300T EO/IR ενώ το 2012 θα εξοπλιστεί και με σύστημα ραντάρ SAR/ISAR/GMTI της εταιρείας Aselsan.
Συνολικά οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις σχεδιάζουν να αποκτήσουν 30 συστήματα ΑΝΚΑ με το κάθε σύστημα να διαθέτει τρία αεροχήματα (90 συνολικά) ένα σταθμό ελέγχου εδάφους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr