Για άλλη μία φορά η τουρκική υπηρεσία που είναι αρμόδια για την ανάπτυξη της πολεμικής βιομηχανίας της χώρας και την προώθηση των εξαγωγών στρατιωτικού υλικού η SSM επιδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η αντίστοιχη ελληνική θα έπρεπε να έχει πράξει 14 χρόνια πριν όταν ξεκινούσε το ελληνικό εξοπλιστικό πρόγραμμα.

Σε μία οργανωμένη προσπάθεια έχει εμπλακεί η πολεμική βιομηχανία της γειτονικής χώρας σε συνεργασία με την SSM για την ανάπτυξη και κατασκευή οικογένεια κινητήρων ντίζελ. Στα πλαίσια αυτή της πολιτικής η SSM διοργάνωσε συνέδριο στο οποίο προσεκλήθησαν οι τουρκικές εταιρείες Otosan, Pi Machine, Hema Gear καθώς και το πανεπιστήμιο ITU.

Βασικός στόχος της τουρκικής κυβέρνησης του Ερντογάν είναι η ανάπτυξη ενός κινητήρα ντίζελ για το άρμα μάχης Altay. Επειδή όμως μία τέτοια επένδυση κοστίζει πολλά χρήματα η SSM αποφάσισε να προχωρήσει στην ανάπτυξη μίας οικογένειας κινητήρων ντίζελ οι οποίοι θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε άλλα τεθωρακισμένα οχήματα όπως ΤΟΜΑ ΤΟΜΠ, αυτοκινούμενα πυροβόλα, καθώς και σε πλοία.

Για την επίτευξη αυτού του φιλόδοξου στόχου η Τουρκία πρόκειται να συνεργαστεί με ξένες εταιρείες οι οποίες σχεδιάζουν κινητήρες με απαράβατο όρο ότι τα σχεδιαστικά δικαιώματα του νέου κινητήρα θα είναι τουρκικά.

Με την νέα αυτή κίνηση η Τουρκία πρόκειται μέσα στα επόμενα χρόνια να αποκτήσει μετά το εθνικό άρμα, το εθνικό πλοίο, το εθνικό δορυφόρο, το εθνικό ελικόπτερο, το εθνικό επιθετικό ελικόπτερο, το εθνικό τυφέκιο, το εθνικό αυτοκινούμενο πυροβόλο, τους εθνικούς αντιαρματικούς και αντιαεροπορικούς πύραυλους και την οικογένεια των εθνικών κινητήρων καταστώντας την χώρα ολοένα και πιο ανεξάρτητη από τις εξαρτήσεις της στην τεχνολογία και στα συστήματα άλλων χωρών.

Δηλαδή με απλά λόγια το ακριβώς αντίθετο από αυτά που κάνει η Ελλάδα η οποία τώρα πληρώνει το τίμημα των χωρίς μέτρων εισαγωγών και της καταστροφής της παραγωγικής βάσης της χώρας. 

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ