Το B-737 φαίνεται να επιλέγει η Τουρκία για το πρόγραμμα παρεμβολέων μεγάλης ισχύος
Νέες αναβαθμισμένες σε σχέση με το παρελθόν προδιαγραφές θέτει η τουρκική Αεροπορία αναφορικά με το πρόγραμμα απόκτησης αεροσκαφών ηλεκτρονικών παρεμβολών μεγάλης ισχύος. Πρόκειται για το γνωστό πρόγραμμα απόκτηση 4 αεροσκαφών παρεμβολών μεγάλης ισχύος το οποίο είχε ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια υπό την επίβλεψη της κρατικής εταιρείας Aselsan. Η εταιρεία κατασκευάζει εδώ και χρόνια παρεμβολείς τηλεπικοινωνιών και συστημάτων ραντάρ όπως το σύστημα JAMINT 2U το οποίο έχει τοποθετηθεί από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 σε μεταγωγικό αεροσκάφος C-160 Transall και το σύστημα MILSIS 2U το οποίο έχει εγκατασταθεί σε 3 CN-235-100M . Σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές για το πρόγραμμα του αεροσκάφους ηλεκτρονικών παρεμβολών, η τουρκική Αεροπορία εξετάζει το ενδεχόμενο απόκτησης τελικά μεγαλύτερων αεροσκαφών παρά την μέχρι σήμερα πρόταση για την απόκτηση μικρών αεροσκαφών όπως τα Embrear ERJ-145, Bomardier Global Express, Gulfstream G550 ή Antonov 148. Με δεδομένο ότι τα τουρκικά ιπτάμενα ραντάρ χρησιμοποιούν το γνωστό επιβατικό αεροσκάφος B-737 η τουρκική Αεροπορία εξετάζει το ενδεχόμενο απόκτησης περισσότερων αεροσκαφών αυτού του τύπου για την αξιοποίησης τους ως ιπτάμενων παρεμβολέων μεγάλης ισχύος. Εάν και εφόσον το πρόγραμμα υλοποιηθεί και επιλεγεί ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους θα αποτελέσει μία τεράστια αναβάθμιση των δυνατοτήτων ηλεκτρονικού πολέμου της τουρκικής Αεροπορίας η οποία θα διαθέτει μεγαλύτερες ιπτάμενες πλατφόρμες οπότε και περισσότερο χώρο και μεγαλύτερη ισχύ για τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου της με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το Αιγαίο. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Νέες αναβαθμισμένες σε σχέση με το παρελθόν προδιαγραφές θέτει η τουρκική Αεροπορία αναφορικά με το πρόγραμμα απόκτησης αεροσκαφών ηλεκτρονικών παρεμβολών μεγάλης ισχύος. Πρόκειται για το γνωστό πρόγραμμα απόκτηση 4 αεροσκαφών παρεμβολών μεγάλης ισχύος το οποίο είχε ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια υπό την επίβλεψη της κρατικής εταιρείας Aselsan.
Η εταιρεία κατασκευάζει εδώ και χρόνια παρεμβολείς τηλεπικοινωνιών και συστημάτων ραντάρ όπως το σύστημα JAMINT 2U το οποίο έχει τοποθετηθεί από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 σε μεταγωγικό αεροσκάφος C-160 Transall και το σύστημα MILSIS 2U το οποίο έχει εγκατασταθεί σε 3 CN-235-100M .
Σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές για το πρόγραμμα του αεροσκάφους ηλεκτρονικών παρεμβολών, η τουρκική Αεροπορία εξετάζει το ενδεχόμενο απόκτησης τελικά μεγαλύτερων αεροσκαφών παρά την μέχρι σήμερα πρόταση για την απόκτηση μικρών αεροσκαφών όπως τα Embrear ERJ-145, Bomardier Global Express, Gulfstream G550 ή Antonov 148.
Με δεδομένο ότι τα τουρκικά ιπτάμενα ραντάρ χρησιμοποιούν το γνωστό επιβατικό αεροσκάφος B-737 η τουρκική Αεροπορία εξετάζει το ενδεχόμενο απόκτησης περισσότερων αεροσκαφών αυτού του τύπου για την αξιοποίησης τους ως ιπτάμενων παρεμβολέων μεγάλης ισχύος.
Εάν και εφόσον το πρόγραμμα υλοποιηθεί και επιλεγεί ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους θα αποτελέσει μία τεράστια αναβάθμιση των δυνατοτήτων ηλεκτρονικού πολέμου της τουρκικής Αεροπορίας η οποία θα διαθέτει μεγαλύτερες ιπτάμενες πλατφόρμες οπότε και περισσότερο χώρο και μεγαλύτερη ισχύ για τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου της με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το Αιγαίο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr