Άρση της απαγόρευσης εξαγωγής του κινητήρα Τ800 για το επιθετικό ελικόπτέρο Τ129
Με δελτίο Τύπου της που εξέδωσε χθες η Rolls-Royce, ανακοίνωσε την υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια...
Με δελτίο Τύπου της που εξέδωσε χθες η Rolls-Royce, ανακοίνωσε την υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια…
Με δελτίο Τύπου της που εξέδωσε χθες η Rolls-Royce, ανακοίνωσε την υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια των κινητήρων CTS800-4 για το νέο επιθετικό ελικόπτερο του τουρκικού Στρατού, το Τ129 του αντίστοιχου προγράμματος ΑΤΑΚ.
Με βάση την συμφωνία, 50 ελικόπτερα και συνολικά 100 κινητήρες μαζί με ανταλλακτικά, η δε συμφωνία είναι ύψους περίπου 96 εκατομμυρίων δολαρίων. Το συμβόλαιο περιλαμβάνει και δικαίωμα προαίρεσης για επιπλέον 40 κινητήρες. Η δε παραγωγή των ελικοπτέρων Τ129 του προγράμματος ΑΤΑΚ θα ξεκινήσει το 2011 και θα συνεχιστεί έως το 2018.
Την υπογραφή του συμβολαίου χαιρέτισαν με δηλώσεις τους στελέχη και των δυο εταιρειών. Ο Ben Driggs, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ συστημάτων πρόωσης και διαχείρισης προϊόντων της Honeywell και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της LHTEC δήλωσε τα εξής: «Η επιλογή του τουρκικού Στρατού για τον κινητήρα CTS800-4 υπογραμμίζει τα πλεονεκτήματα αυτού του κινητήρα για τους πελάτες μας. H σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής που ενσωματώνει έχουν σαν αποτέλεσμα κορυφαία απόδοση και αξιοπιστία μαζί με μειωμένο κόστος χρήσης και συντήρησης.»
Ο δε Ken Roberts, πρόεδρος της Rolls-Royce Helicopters και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της LHTEC πρόσθεσε τα εξής: «Αυτό το συμβόλαιο απεικονίζει περαιτέρω την δύναμη της σειράς κινητήρων LHTEC. Βρίσκεται ήδη σε υπηρεσία με τα ελικόπτερα Super Lynx 300 του βασιλικού Ναυτικού της Μαλαισίας, της Ταϊλάνδης, την βασιλική Αεροπορία του Ομάν και την Αεροπορία της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει επιλεγεί και για το πρόγραμμα Future Lynx του βρετανικού υπουργείου Άμυνας.»
Η εταιρεία LHTEC αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ Honeywell και Rolls-Royce σε ποσοστό 50-50.
Πρέπει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα συμπαραγωγής του ελικοπτέρου Τ129 ξεκίνησε εσπευσμένα με την υπογραφή του σχετικού συμβολαίου στην Άγκυρα στις 26 Ιουνίου, όπως είχαμε αναφέρει σχετικά, καίτοι δεν είχε εξασφαλισθεί ακόμα η άδεια εξαγωγής του κινητήρα από την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών!
Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr