Η Finemeccanica αρνείται τις κατηγορίες κακοδιαχείρισης του τουρκικού προγράμματος ΑΦΝΣ
Με δελτίο Τύπου που δημοσίευσε ο ιταλικός όμιλος Finemeccanica, αρνείται τις αιτιάσεις ιταλικής εφημερίδας για κακοδιαχείριση του τουρκικού προγράμματος νέου αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας.
Με δελτίο Τύπου που δημοσίευσε ο ιταλικός όμιλος Finemeccanica, αρνείται τις αιτιάσεις ιταλικής εφημερίδας για κακοδιαχείριση του τουρκικού προγράμματος νέου αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας.
Με δελτίο Τύπου που δημοσίευσε ο ιταλικός όμιλος Finemeccanica, απαντά στις αιτιάσεις ιταλικής εφημερίδας για κακοδιαχείριση του τουρκικού προγράμματος νέου αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας.
Συγκεκριμένα, το δελτίο Τύπου αναφέρει τα εξής:
«Σε σχέση με άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα (σ.σ. χθες) στην εφημερίδα L’Espresso, με τίτλο “Cose turche all’Alenia” (Η Alenia ανακατεμένη σε σκοτεινές υποθέσεις στην Τουρκία), η Finmeccanica θα ήθελε να δηλώσει ότι το συμβόλαιο για την προμήθεια των τεσσάρων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ATR 72 για την τουρκική Αεροπορία είναι ύψους 260 εκατομμυρίων ευρώ και όχι 360, όπως λανθασμένα αναφέρεται στην εβδομαδιαία εφημερίδα.Σημειωτέον ότι αυτό το συμβόλαιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση των συστημάτων αποστολής και όλους τους αισθητήρες για την ολοκλήρωση των αεροσκαφών καθώς και τα ίδια τα αεροσκάφη.Σε σχέση με τις κατηγορίες ότι τα τέσσερα αεροσκάφη «θα κατασκευαστούν στην Τουρκία», αυτό είναι ανεδαφικό. Όλες οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την σχεδίαση, ανάπτυξη, παραγωγή και πιστοποίηση των συστημάτων αποστολής και του εξοπλισμού, των αισθητήρων και των συστημάτων του αεροσκάφους, καθώς και το μερίδιο παραγωγής της Alenia Aeronautica θα διεκπεραιωθούν στην Ιταλία, όπου η Finmeccanica ήδη κατασκευάζει άλλες εκδόσεις του αεροσκάφους θαλάσσιας περιπολίας από άλλες παραγγελίες.Στην Τουρκία, όπου η Finmeccanica κέρδισε έναν διεθνή διαγωνισμό και ξεκίνησε μια γραμμή παραγωγής για δέκα αεροσκάφη το 2005, θα διεκπεραιωθούν μόνο οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τις δομικές μετατροπές που είναι απαραίτητες για την εγκατάσταση των συστημάτων αποστολής. Οι εργασίες αυτές αναλογούν σε λιγότερο από το 5% της αξίας του συμβολαίου.Αυτό θα δημιουργήσει σημαντική εξοικονόμηση για τον Ιταλό φορολογούμενο σε σχέση με την επιλογή της δημιουργίας γραμμής παραγωγής στην Ιταλία για μόνο τέσσερα αεροσκάφη.»Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr