Εξαιρετικά δυσοίωνες για την διεθνή ασφάλεια φαίνεται ότι είναι οι εξελίξεις και τα επακόλουθα από την τρομοκρατική επίθεση στην γέφυρα της Κριμαίας ή αλλιώς γέφυρα του Κερς: Οι υπηρεσίες ασφαλείας της Ρωσίας διαρρέουν πληροφορίες ότι η επίθεση οργανώθηκε από τις βρετανικές υπηρεσίες και εκτελέστηκε από ειδική ομάδα σαμποτέρ των SAS (Special Air Service) την ειδική μονάδα ανορθόδοξου πολέμου της Βρετανίας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του έγκυρου δημοσιογράφου και με καλές πηγές στην ρωσική κυβέρνηση, Σεργκέι Ισένκο στην Svobodnaya Press  που επικαλείται πηγές στις μυστικές υπηρεσίες της Ρωσίας: «Οι ειδικές δυνάμεις SAS συμμετείχαν στο παρελθόν αρκετά αποτελεσματικά στον πόλεμο της Κορέας, στη σύγκρουση στη Βόρεια Ιρλανδία, στον πόλεμο μεταξύ της Βρετανίας και της Αργεντινής για τα νησιά Φώκλαντ (Μαλβίνες), στα γεγονότα στον Περσικό Κόλπο και Εκστρατεία του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν.

Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, η παρουσία Βρετανών σαμποτέρ στην Ουκρανία επιβεβαιώθηκε. (…)

Στις 17 Αυγούστου, τόσο εδώ όσο και στη Δύση, υπήρξαν προτάσεις ότι η SAS «ζεστάθηκε» στην περιοχή μας του Κουρσκ μπροστά από τη γέφυρα της Κριμαίας.

Την ημέρα αυτή, οι πύργοι μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας ανατινάχτηκαν κοντά στα χωριά Pryamitsyno και Lyubitskoye, τα οποία βρίσκονται 44 χιλιόμετρα το ένα από το άλλο και οδηγούν στον πυρηνικό σταθμό του Κουρσκ.

Όλα αυτά απειλούσαν με μεγάλα τεχνολογικά προβλήματα στον πυρηνικό σταθμό. Όμως το ρωσικό προσωπικό κατάφερε να αποτρέψει τα χειρότερα»

Τέτοια άρθρα δεν είναι καθόλου συνηθισμένα στην Ρωσία. Και τίποτα δεν γράφεται στην Ρωσία σε αυτό το επόπεδο χωρίς έγκριση και πληροφορίες εκ των έσω.

Γιατί πλέον καταδεικνύουν ότι ένα κράτος, η Βρετανία, εν προκειμένω, χρησιμοποιεί στρατιωτικές δυνάμεις για να καταστρέψει ρωσικές πολιτικές υποδομές.

Και μάλιστα αναφέρονται και  σε σαμποτάζ των SAS που  έγινε προκειμένου να καταστραφεί το ρωσικό πυρηνικό εργοστάσιο στο Κούρσκ.

Oλόκληρο το άρθρο στοχοποιεί την Βρετανία και ουσιαστικά «νομιμοποιεί» ρωσική δράση εναντίον της.

«Το φορτηγό, φορτωμένο μέχρι το χείλος με εκρηκτικά, δεν πήγε απλά ανεμπόδιστα στη γέφυρα. Η εμφάνισή του εκεί ήταν συγχρονισμένη με ακρίβεια, με την κίνηση ενός τεράστιου εμπορευματικού τρένου φορτωμένου με καύσιμα κατά μήκος της γέφυρας.

Και η ίδια η έκρηξη, φαίνεται, έγινε ακριβώς τη στιγμή που το τρένο και το φορτηγό, κάνοντας παράλληλες διαδρομές και με τις ίδιες ταχύτητες, πλησίασαν. Εκείνες τις στιγμές, η απόσταση μεταξύ τους έγινε σχεδόν μηδενική, για ένα τόσο εύφλεκτο φορτίο και το σχέδιο τέθηκε σε κίνηση.

Και ένα ακόμη σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, κύριο. Εάν η καταστροφή μέρους της γέφυρας της Κριμαίας ξεκίνησε με την έκρηξη ενός αυτοκινήτου φορτωμένου με εκρηκτικά, τότε σίγουρα δεν ενεπλάκη ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο εκεί.

Ήταν ειδικά εξοπλισμένο και ο οδηγός του φορτηγού έπρεπε οπωσδήποτε να βγει έγκαιρα από την καμπίνα για να επιβιώσει. Πηδώντας, για παράδειγμα, από το οδόστρωμα στα νερά του στενού του Κερτς. Εκεί που μπορεί να το περίμεναν ήδη όσοι το είχαν πραγματικά το είχαν σχεδιάσει.

Αλλά σε αυτή την περίπτωση, για να ολοκληρωθεί η επέμβαση, έπρεπε να εξοπλιστεί το ίδιο το αυτοκίνητο. ώστε στο τελικό στάδιο της δολιοφθοράς να μπορούν να ελέγχονται εξ αποστάσεως.

Ας υποθέσουμε, από ένα ξένο σκάφος που περνά σε οπτική ορατότητα από τη γέφυρα. Ή από ένα αναγνωριστικό αεροσκάφος που ήταν απροσδιόριστο σε εμάς, παρόμοια του οποίου δεν έχουν εμφανιστεί σε αυτήν την περιοχή εδώ και πολύ καιρό.

Μέχρι στιγμής, φυσικά, αυτό είναι απλώς εικασίες.

Αλλά αν επιβεβαιωθούν κυρίως, θα υπάρξουν απλώς πολλές ερωτήσεις για τους διοργανωτές της προστασίας και της υπεράσπισης της γέφυρας της Κριμαίας από τη ρωσική φρουρά και το FSB.

Με τα αντίστοιχα οργανωτικά συμπεράσματα για όσους αξιωματούχους για χρόνια μας έλεγαν με θάρρος ότι ούτε μύγα δεν θα πετούσε πάνω από το στρατηγικό αντικείμενο που το φύλαγαν με τόση επιμέλεια.

Σίγουρα θα είμαστε σίγουροι ότι αυτή η απλά θεαματικά οργανωμένη και άψογα διεξαγόμενη δολιοφθορά σε μια από τις πιο προσεκτικά φυλασσόμενες εγκαταστάσεις από τη Ρωσία είναι έργο αποκλειστικά Ουκρανών σαμποτέρ. Πιθανότατα, υπάγεται στην Κεντρική Διεύθυνση Πληροφοριών (GUR) της Ουκρανίας. Είναι όμως έτσι;

Διότι αν τέτοιοι εξειδικευμένοι βρίσκονται πραγματικά στο GUR, τι τους εμπόδισε να θέσουν εκτός λειτουργίας τη γέφυρα της Κριμαίας ακόμη νωρίτερα;

Για παράδειγμα, στο απόγειο της περιόδου του καλοκαιριού στη χερσόνησο. Τότε το μέγεθος της καταστροφής θα φαινόταν ακόμα πιο εντυπωσιακό. Τουλάχιστον για ένα δημόσιο χώρο.

Ως εκ τούτου, πιθανότατα, κάποιος πολύ πιο έμπειρος και καταρτισμένος σε εργασίες σαμποτέρ έχει συνεισφέρει, σχεδόν σίγουρα, στις προσπάθειες του GUR προς αυτή την κατεύθυνση τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες.

Για να καταλήξουμε στα σωστά, πιθανότατα, συμπεράσματα, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε αρκετά γεγονότα.

Ήδη από τις 23 Απριλίου 2022, δηλαδή ακριβώς δύο μήνες μετά την έναρξη της ρωσικής ειδικής επιχείρησης, το πρακτορείο RIA Novosti, επικαλούμενο πηγές στις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας, ανέφερε ότι τουλάχιστον δύο ομάδες ειδικών σε σαμποτάζ και ανταρτοπόλεμο είχε φτάσει στη χώρα αυτή από την πόλη Χέρεφορντ από τη Βρετανική Ειδική Αεροπορική Υπηρεσία (SAS).

Η σύνθεση της μίας ήταν τουλάχιστον 8-10 άτομα. Πόσοι στη δεύτερη δεν έγινε γνωστό τότε.

Εκείνη την εποχή μπορούσε κανείς μόνο να μαντέψει για τα καθήκοντα των Βρετανών σαμποτέρ.

Αλλά είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι οι άνθρωποι που υπηρετούν στη SAS θεωρούνται από τους πιο υψηλά καταρτισμένους στον κόσμο στην οργάνωση πραξικοπημάτων, μαζικών συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας, δολοφονιών επί πληρωμή πολιτικών προσώπων, στρατολόγησης πρακτόρων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στα υψηλότερα κλιμάκια εξουσίας, προετοιμάζοντας τρομοκρατικές επιθέσεις.

Δεν πρόκειται για συνηθισμένες ειδικές δυνάμεις, αυτοί είναι διανοούμενοι, σε κάθε ομάδα υπάρχει πάντα ένας ιδεολόγος, θα έλεγε κανείς ένας καθηγητής, και οι υπόλοιποι είναι εξειδικευμένοι ειδικοί…

Με μεγάλη πιθανότητα, αυτοί οι ειδικοί έφτασαν για να βελτιώσουν τις δεξιότητες και την αποτελεσματικότητα των ουκρανικών ειδικών υπηρεσιών ενώ συντονίζουν τις δραστηριότητες των ομάδων δολιοφθοράς στα εδάφη της Ουκρανίας, τα οποία ελέγχονται από ρωσικά στρατεύματα», πρόσθεσε αξιωματούχος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας.

Είναι επίσης γνωστό ότι οι ειδικές δυνάμεις SAS συμμετείχαν στο παρελθόν αρκετά αποτελεσματικά στον πόλεμο της Κορέας, στη σύγκρουση στη Βόρεια Ιρλανδία, στον πόλεμο μεταξύ της Μεγάλης Βρετανίας και της Αργεντινής για τα νησιά Φώκλαντ (Μαλβίνες), στα γεγονότα στον Περσικό Κόλπο και Εκστρατεία του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν.

Και παντού τα κύρια καθήκοντά τους ήταν η καταστροφή εχθρικών αρχηγείων, θέσεων διοίκησης, σιδηροδρομικών κόμβων, αποθηκών πυρομαχικών και όπλων κ.λπ.

Τις περισσότερες φορές, τα δικά τους μαχητικά αεροσκάφη στόχευαν στα αναφερόμενα αντικείμενα. Ωστόσο, ενόψει της αντίθεσης από ένα ισχυρό σύστημα αεράμυνας (και η παρουσία τους στη ρωσική γέφυρα της Κριμαίας δεν ήταν μυστική) ή με το μικρό μέγεθος του επιλεγμένου στόχου, οι ειδικές δυνάμεις αυτής της ειδικής υπηρεσίας ανέλαβαν δράση.

Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, η παρουσία Βρετανών σαμποτέρ στην Ουκρανία επιβεβαιώθηκε στη Δύση.

Ο Αμερικανός δημοσιογράφος ερευνητής Σεθ Χάρπ δημοσίευσε την αλληλογραφία του με έναν μισθοφόρο από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ο οποίος είπε ότι στρατιώτες των ειδικών δυνάμεων της Βρετανικής Ειδικής Αεροπορικής Υπηρεσίας (SAS) πολεμούν στην Ουκρανία.

Και ακόμη, λένε, έχουν ήδη απώλειες από «φιλικά πυρά» άπειρων στρατιωτών από την Ουκρανία.

“Χάσαμε έναν Βρετανό ελεύθερο σκοπευτή της SAS. Ένα ουκρανικό τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού τον μετέτρεψε σε σκόνη, αφού κανείς δεν προειδοποίησε το πλήρωμά του ότι υπήρχε και ήταν σύμμαχος”, είπε ένας ο μισθοφόρος που συνελήφθη από τους Ρώσους.

Τον Ιούνιο, η Κύρια Διεύθυνση Πληροφοριών του Υπουργείου Άμυνας της Ουκρανίας ανέφερε ότι για κάποιο λόγο κατάφερε να αποκτήσει λεπτομερή τεχνική τεκμηρίωση για τη γέφυρα της Κριμαίας.

Λογικά, αυτό ήταν απαραίτητο για να υπολογιστούν εκ των προτέρων τα πιο ευάλωτα σημεία από τη σκοπιά των σαμποτέρ της κύριας γέφυρας της Ρωσίας σήμερα.

Τέλος, στις 15 Αυγούστου, ο Ουκρανός βουλευτής Ολέξι Γκοντσαρένκο καυχήθηκε ότι το Κίεβο είχε συνομιλίες με τον Βρετανό υπουργό Άμυνας Μπεν Γουάλλας σχετικά με ένα σχέδιο καταστροφής της γέφυρας της Κριμαίας στη σύνοδο του ΝΑΤΟ τον Ιούνιο.

Και το επιβεβαίωσε με φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Σύμφωνα με αυτούς, αποδείχθηκε ότι εκείνη την ημέρα στο τραπέζι καθόταν και ο τότε πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον . Δηλαδή, το επίπεδο ήταν υψηλό.

Εν τω μεταξύ, το ίδιο το γεγονός τέτοιων διαπραγματεύσεων στο Λονδίνο θα μπορούσε να δείχνει μόνο ένα πράγμα: Η Βρετανία, μαζί με τους Ουκρανούς, ετοιμάζεται να συμμετάσχει στην καταστροφή της γέφυρας της Κριμαίας με τον πιο άμεσο τρόπο. Διαφορετικά, τι άλλο υπήρχε για να συμβουλεύσουν στην πρωτεύουσά της;

Και τι μέσα για τέτοιου είδους σαμποτάζ θα μπορούσαν να έχουν οι Βρετανοί στην Ουκρανία; Ειδικοί της SAS μόνο θα μπορούσαν να φέρουν σε πέρας ένα τόσο λεπτό θέμα.

Στις 17 Αυγούστου, τόσο εδώ όσο και στη Δύση, υπήρξαν προτάσεις ότι η SAS «ζεστάθηκε» στην περιοχή μας του Κουρσκ μπροστά από τη γέφυρα της Κριμαίας.

Την ημέρα αυτή, οι πύργοι μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας ανατινάχτηκαν κοντά στα χωριά Pryamitsyno και Lyubitskoye, τα οποία βρίσκονται 44 χιλιόμετρα το ένα από το άλλο και οδηγούν στον πυρηνικό σταθμό του Κουρσκ.

Όλα αυτά απειλούσαν με μεγάλα τεχνολογικά προβλήματα στον πυρηνικό σταθμό. Όμως το ρωσικό προσωπικό κατάφερε να αποτρέψει τα χειρότερα. Αλλά αυτοί που το ξεκίνησαν, δεν μπόρεσαν να κρατηθούν.

Αυτό για άλλη μια φορά αποδείχθηκε: Προσωπικό με τα υψηλότερα προσόντα εκτέλεσης αποστολών σαμποτάζ και αναγνώρισης εργάζεται εναντίον μας.

Και μόνο τώρα, για τη στενή συνεργασία SAS και GUR ήρθε το αποτέλεσμα του χτυπήματος στη γέφυρας της Κριμαίας»…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ