Ιωάννινα: Στο εδώλιο αστυνομικοί για υπόθεση διαφθοράς

Την ερχόμενη Δευτέρα αναμένεται να εκδικαστεί η υπόθεση διαφθοράς που είχε αποκαλυφθεί τον Ιούνιο του 2008 στα Ιωάννινα, με 28 άτομα να κατηγορούνται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, η οποία ασχολούνταν με προώθηση κλεμμένων αυτοκινήτων στην Αλβανία, κλοπές και λαθροδιακίνηση.
Η δίκη θα ξεκινούσε σήμερα, όμως πήρε και νέα αναβολή, όπως άλλωστε και τον Μάρτιο του 2013.
Εμπλοκή αστυνομικών
Στο κύκλωμα φέρονται να εμπλέκονται πέντε εν ενεργεία τότε αστυνομικοί, εκ των οποίων 3 συνοριακοί φύλακες, 2 αστυφύλακες, ένας αξιωματικός της Αστυνομίας εν αποστρατεία, μια γυναίκα τελωνιακός ,καθώς και Έλληνες και Αλβανοί πολίτες. Η παράνομη δράση, αποκαλύφθηκε ύστερα από την αξιοποίηση πληροφοριών που είχαν φτάσει στην Ασφάλεια Ιωαννίνων το 2008, ότι λειτουργεί κύκλωμα που μεταφέρει μετανάστες, κυρίως Κούρδους και Αφγανούς στην Ελλάδα από την Αλβανία και αντίστροφα. Η πολύμηνη έρευνα της αστυνομίας, αποκάλυψε και άλλες παράνομες δραστηριότητες του κυκλώματος, όπως κλοπές και προώθηση στην Αλβανία κλεμμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα, μέσω του μεθοριακού σταθμού της Κακκαβιάς. Με μία οργανωμένη επιχείρηση της Αστυνομίας τότε, έγιναν συλλήψεις και σχηματίστηκε δικογραφία για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.
Πώς λειτουργούσε το κύκλωμα
Στην εγκληματική οργάνωση, ο καθένας είχε το δικό του ρόλο. Τα στελέχη που δρούσαν στην Αλβανία, εντόπιζαν όσους ήθελαν να έρθουν παράνομα στην Ελλάδα και τους οδηγούσαν μέχρι τα σύνορα. Στην μεθόριο, με αμοιβή 2.000 ευρώ, συγκεκριμένες ημέρες και ώρες, όπου μάλιστα τους επιβίβαζαν σε πολυτελή τζιπ!
Στην συνέχεια, η διαδρομή μέχρι τα Ιωάννινα ήταν «σίγουρη» γιατί αυτό εξασφάλιζαν οι εμπλεκόμενοι στην υπόθεση συνοριοφύλακες. Από τα στοιχεία της δικογραφίας προέκυψε ότι η εγκληματική ομάδα δραστηριοποιείτο από δεκαετίας στο νομό Ιωαννίνων, είχε διεθνείς διασυνδέσεις, δρούσε μεθοδικά και οργανωμένα χρησιμοποιώντας κλεμμένα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού, είτε νοικιασμένα με πλαστά έγγραφα από γραφεία των Αθηνών, είτε μεταχειρισμένα επίσης μεγάλου κυβισμού, τα οποία τους προμήθευαν συνεργοί τους οι οποίοι τα αγόραζαν από το εξωτερικό, κυρίως στην Ιταλία και τη Γερμανία σε πολύ χαμηλές τιμές.
Προκειμένου δε να αποφεύγουν το ενδεχόμενο της επισήμανσης και εντοπισμού τους, άλλαζαν τακτικά πινακίδες κυκλοφορίας, τοποθετώντας σε αυτά είτε κλεμμένες που αφορούσαν άλλα οχήματα της περιοχής, είτε πινακίδες του εμπορίου.
Πηγή: epirusgate.blogspot
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr