Έπεσε στην παγίδα: Η «λάθος» κατάθεση πελάτη στοίχισε ακριβά σε επιχειρηματία
Θύμα της γνωστής απάτης με τη δήθεν λανθασμένη κατάθεση χρημάτων από πελάτη του στο λογαριασμό του έπεσε ακόμα ένας επιχειρηματίας, στην προκειμένου στα Γιαννιτσά της Πέλλας.
Ο 26χρονος ιδιοκτήτης καταστήματος ειδών κινητής τηλεφωνίας κατήγγειλε πως ο δράστης παρήγγειλε τηλεφωνικά προϊόντα αξίας 340 ευρώ, αλλά εν συνεχεία του έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ένα παραστατικό τράπεζας, στο οποίο φαινόταν ότι είχε κατά λάθος καταθέσει 3.400 ευρώ.
Σε νέα επικοινωνία μεταξύ των δύο ανδρών, ο πελάτης ζήτησε από τον 26χρονο επιχειρηματία να καταθέσει σε τραπεζικό λογαριασμό τη διαφορά των 3.060 ευρώ, όπως κι έγινε. Ωστόσο, την επόμενη ημέρα ο επιχειρηματίας αντιλήφθηκε ότι το παραστατικό ήταν πλαστό και υπέβαλε καταγγελία στην Ασφάλεια Πέλλας.
Η έρευνα της αστυνομίας έδειξε ότι ο λογαριασμός στον οποίο κατατέθηκαν τα χρήματα ανήκει σε έναν 27χρονο Έλληνα και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για απάτη, η οποία υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πέλλας.