Τα ισραηλινά UAV Heron που βρίσκονται σε υπηρεσία με την τουρκική αεροπορία από το 2015 όταν μπάηκαν στον “πάγο” οι σχέσεις Άγκυρας-Τελ Αβίβ αντικατέστησαν τους κινητήρες τους από τους εγχώριους PG-115 ανάπτυξης της τουρκικής TEI.

Μάλιστα όπως ανακοίνωσαν οι Τούρκοι με αυτούς τους κινητήρες τα 7 (αρχικά παραδόθηκαν 10) αεροσκάφη έχουν εκτελέσει πάνω από 30.000 ώρες πτήσης δείχνοντας την αξιοπιστία του κινητήρα.

Αυτό σημαίνει ότι παράλληλα με τον κοινής συνεργασίας κινητήρα που αναπτύσσει η Baykar με την Ουκρανία για τα TB-2/Akinci αλλά και την σειρά PD-170 που φέρουν τα ΑΝΚΑ/ΑΝΚΑ-2 η τουρκική πλευρά αυτονομείται σε ακόμα έναν κρίσιμο παράγοντα επιτρέποντας την επίτευξη εξαγωγών αλλά και παραγωγής μεγάλων αριθμών UCAV.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ