Δεν μένει πίσω μόνο η ΠΑ – Αφήνουν τις ΜΕΚΟ χωρίς μηχανές εσωτερικής καύσεως
Επειδή πολλοί θεωρούσαν ως μείζον θέμα την αναβάθμιση των μαχητικών F-16 Block 50 πρέπει να πούμε πως δεν ήταν μόνο αυτα.
Υπήρχαν και άλλα σοβαρά θέματα προς έγκριση όπως η συντήρηση των T-6 Texan II, επείγοντα εξοπλιστικά του Στρατού Ξηράς όπως η αναβάθμιση των AH-64A Apache που πρέπει να γίνει… πρόπερσι και η κατακύρωση της σύμβασης για τη συντήρηση των μηχανών εσωτερικής καύσεως των φρεγατών MEKO του Πολεμικού Ναυτικού.
Το ωραίο είναι πως υποτίθεται θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε τις ΜΕΚΟ.
Μα εδώ διαφαίνεται η τάση να μην προχωρήσει τίποτα!
Υπενθυμίζεται ότι ως επίσημη δικαιολογία για την αναβολή της Διαρκούς Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και Συμβάσεων της Βουλής, έχει δοθεί στην δημοσιότητα “έκτακτο κώλυμα” του Α/ΓΕΑ αντιπτεράρχου Γεώργιου Μπλιούμη.
Το οποίο κώλυμα είναι η παρουσία του στο Ράμσταϊν της Γερμανίας για να συμμετάσχει στη σύνοδο των αρχηγών Αεροποριών των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ.
Ξαναλέμε, η συνάντηση αυτή απολύτως λογικά έχει κλειστεί μήνες πριν. Άρα γνώριζαν όταν έκλεισαν την ημερομηνία για την σύγκληση της Επιτροπής ότι αυτή την ημέρα ο Α/ΓΕΑ δεν μπορούσε.
Αλλά έστω, ας δεχτούμε ότι είμαστε στα πρόθυρα Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου και μεταβαίνει εκτάκτως στην Γερμανία.
Η παρουσία του ήταν απαραίτητη στην Επιτροπή; Δεν μπορούσε να τον αντικαταστήσει ο υπαρχηγός Α/ΓΕΑ; Γιαυτό προβλέπεται η θέση του άλλωστε.
Μπορούσε να ενημερώσει αυτός αντί του Α/ΓΕΑ.
Πλέον υπάρχει προβληματισμός για υπονόμευση του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων.
Τι να υποθέσουμε, έλλειψη σοβαρότητας; Ή έλλειψη θελήσεως;